Menu

:-)

Na co zwracacie uwagę przy zatwierdzaniu lub odrzucaniu kontaktu na net przyjaciółkę? :-)

monilajsa
 885  24

Znajdź pytania na ten sam temat:

kontakt

Odpowiedzi

smerrfetka
ja nie widziałam wczoraj więc odpowiem dziś na to czy widzę ją na netmamie czy się udziela itd
monilajsa
nie zauważyłam sorki to poszukam nie ma pytania!!! Dzięki
monilajsa
hihi mamaMisia1 (smiech)(smiech)(smiech)(smiech)(smiech)
Nula139
bezsensowne odpowiedz
monilajsa
nie ma pytania znalazłam wczorajsze (smutna)(smutna)(smutna)
Nula139
*odpowiedzi
marthakd
ja w sumie tylko ogladam profil ale zawsze przyjme nowa mamusie:D
rudaaga
Zaraz pewnie sie okaże że to ja pisałam a nie Ty,droga Monilajsa i się rozpęta...
smerrfetka
zaraz się zastrzelę(wow)(wow)(wow)(wow)(wow)(wow)(wow)(wow)(wow)(wow)(wow) i po co te głupie i bezsensowne odpowiedzi jesli nie chcecie nie odpowiadajcie,nie wiem o co tu chodzi (wow)(wow)(wow)(wow)(wow)
rudaaga
A co do pytania-Ja patrze na to kto mnie zaprosi do takiego grona,jest tego mało,wię niemam problemu-wszystkie przyjmuje
monilajsa
racja smerfetka (nigdy)(nigdy)(nigdy)
Kordelia
A ja zazwyczaj przyjmuję, ale jeśli ta mama nie dąży później do kontaktów ze mną np. nie pozdrawia mnie i nie odpowiada na moje pozdrowienia, nie daje zdjęć i w ogóle jest nieaktywna na netmamie, to niestety usuwam(grins)
nikordia
a ja odpowiem serio:
najpierw patrze od kiedy jest na nm (same wiecie dlaczego)
potem czytam jej wypowiedzi
i jesli cos mnie w niej zainteresuje czyli np sposób myslenia podobny do mnie albo wrecz pzreciwnie nie podobny ale inteligentny i logiczny,wtedy jeszcze wstrzymuje sie kilka dni a potem jesli jest ok przyjmuje a jesli jest mało aktywna albo ma wypowiedzi które mnie denerwuja lub mi sie nie podobaja to odrzucam...
monilajsa
Smerfetka nie zastrzelaj się(prezent)(prezent)(prezent)
nikordia
smerrfetka(klaszcze)
Paulinka1701
ja na co patrze...właściwie teraz na nic ...bo to nie ja zapraszam...ostatnio to ktoś mi daje zaproszenia bo ja nie mam czasu tak latać i szukać (grins) Zawsze przyjmuje ale jak widzę ze dana mama nie odzywa sie do mnie w ogóle no to mówię jej dziękuję
dyska29
kopia wczorajszej odp:Ja mam wsrod mamowych przyjaciolek takie osoby z ktorymi mam podobne doswiadczenia lub mamy podobne podejscie do wielu spraw lub tez te z ktorymi np rozmawialam na czacie i dobrze sie rozumialysmy sama takie mamy zapraszam badz jestem zapraszana stawiam na jakosc nie na ilosc (grins)
krasna1
jak zadałaś to pytanie to sprawdziłam Twój profil bo wydawało mi się pytanie podpuchą,ale okazało się,że jesteś prawdziwa,świadczą o tym choćby zdjęcia w galerii dlatego odpowiem poważnie
a więc najpierw wchodzę na profil i sprawdzam czy ta osoba jest anonimowa,jeśli tak to nie przyjmuję zaproszenia
Tosia
jakos na nic nie zwracam uwagi... z reguly jestem "mietka" i nie potrafie kogos odzucic... no coz..
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.