Menu

:(

Hej Kochane
Powiedzcie czemu to jest takie trudne najpierw sie traci faceta a miesiac po tym sie dowiaduje ze bylam w ciazy ale poronilam:(
Kompletnie nie moge sie pozbierac
dlaczego to musi tak bolec???:(

Daria1990
 535  6

Znajdź pytania na ten sam temat:

Planowanie dziecka dziecko

Odpowiedzi

sophia666
przykro mi, ale wierzę że spotkasz jeszcze tego jedynego i cudownego faceta, który będzie świetnym tatusiem dla Waszych dzieciątek(kwiatek)(kwiatek)(kwiatek)
joana1983
Widać facet z którym byłaś na Ciebie nie zasługiwał. Przykro mi że straciłaś dziecko. Nie martw się, będzie dobrze(prezent)(kwiatek)
lalunia20007
ja mialam podobnie, tyle ze w dwrotnej kolejnosci...jest ciezko ale trzeba z tym zyc jakos :(
desdemonka
""...a po nocy przychodzi dzień a po burzy słońce...."dopóki nie znajdziesz w sobie siły i nie ujrzysz przepieknych żółtych promyków znajdż prtzyjaciela z którym o każdej porze dnia i nocy mogłabys pogadać..zobaczysz...napewno poczujesz zapach nadchodzącej wiosny(cukierek)
domiska
moze ni ena miejscu bedzie to co napisze ,ale chyba tak mialo byc i chyba z jednej strony dobrze sie stalo
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.