Menu

5ty miesiac u dziecka:)

czesc dziewczyny:)(grins)
mam do was pytanko kiedy wasze dzieci zaczely wstawac na nogi?
moj maly od paru dni wstawac zaczyna sam ja go podtrzymuje jeszcze:)
lekarka mowila ze jesli chce mam mu pozwolic na to
tylko ze jego raczkowanie nie dogonilo bo maluch na nogi wsaje:)(grins)(krejzolka)

Bozena26
 537  5

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Wychowanie dzieko

Odpowiedzi

Bozena26
jak malego trzymam pod pachami to doslownie przewija jakby biegac chccial sam hehe no oczywiscie na takie szalenstwa za wszesnoie by samemu dac biegac(grins)
Bozena26
moj to chyba jakis geniusz bedzie hehe
no maz szybko chodzic zaczynal ok 8 miesiaca
Bozena26
po rozmowie z tesciowa sie dowiedzialam :)(grins)
mycha2706
Mój ma 7 miesięcy,od piątego miesiąca raczkuje ,teraz wstaje w łózeczku a jaką ma z tego radość(grins) Stoi dumnie nawet kilka minut jak sie gdzieś zagapi(grins)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.