Menu

allegro(pomocy)

Witam,poradzcie,sprzedałam telefon na allegro,koleś odebrał go osobiscie a po miesiącu stwierdził że zgłasza sprawe na policje jesli nie oddam mu za tel pieniazków.Napisał do allegro ze nie wysłalam paczki,ma sporo negatywów a mimo to musze w centum sporów prowadzic z nim potyczkl slowne.Facet zgłosił sprawe na policje...co ja mam zrobić w takim przypadku..przeciez nie ma programu ochrony sprzedających

juliass
 751  20

Odpowiedzi

juliass
facet odebrał OSOBIŚCIE telefonik,nie mam potwierdzenia z poczty,juz kilkakrotnie osoby z allegro odbieraly odemnie towar w umówionym miescu ale z takim chamstwem sie pierwszy raz spotkalam,nie wiem co robić
okim76
a nie spisałas z nimjakiejs umowy kupna-sprzedazy ?
asqa
Julia ja Cię rozumiem i bardzo współczuję - sama nieraz przekazywałam towar osobiście i NIGDY nie sporządzałam żadnej umowy. A masz jakiegoś świadka np męża, kolegę który był przy tej transakcji?
Magdzik
No to rzeczywiście nie za ciekawie. A nie masz żadnych świadków??? Jak się z nim umawiałaś? Telefonicznie? Przez gg? Gdzieś przecież jest ślad Waszych rozmów...
lusia82
rany pierwszy raz slysze zeby ktos takie chamstwo zrobil ale najgorsze jest ze ten dupek moze wygrac ale teraz nasunela mi sie taka mysl skoro twierdzi ze nie wyslalas paczki z telefonem to zadzialaj w druga strone ze on nie wplacil ci pieniazków na konto pomimo wielu maili do niego wiec jak mialas wyslac paczke i odwrocisz kota ogonem
Zana
kurde .nie mam pojęcia co Ci poradzić choć jestem allegrową maniaczką ...chyba zostaje Ci faktycznie policja ....jaki nick ma na allegro ???
lusia82
oaza09 nie wplacil bo to byl odbior osobisty
Zana
ja zrozumialam ze wplacił na konto ....a odebral osobiście ...tylko wtedy oszustwo ma sens.....chyba liczył się z faktem ze ona tez se moze powiedziec ze nie wpłacił ......
Zana
.bo wiedział że będzie ślad i ma podkładke ....
nina83
ale skoro napisał do allegro ,ze nie wysłałas paczki...to jakie pieniadze chce ....a ty powiedz ze nie dostałas pieniedzy....współczuje
nina83
dokładnie @gochasta ma racje
marthakd
NA policji mususz wyjacnic nie boj sie tam isc masz jeszcze zdjecia tego tel jak tak to moze on jeszcze go ma moga przeszukac jego mieszknie a pozatym kazdy tel ma swój numer zeby wlasnie odnalezc go po kradziezy jesli go masz to oni sprawdzaja w danych i sprawa wygrana jesli on nawet go sprzedał:)życze powodzenia:)
Zana
booooże ...przeciez gdyby dal jej kase przy odbiorze to nie było by żadnego problemu ....słowo przeciko słowie .... mógłby jej naskoczyc .. przeciez widać ze to było zaplanowane i nie wtopił by się z czymś takim bo nie było by sensu !!!! ....na pewno on ma potwierdzenie w postaci wyciągu bankowego a ona nie ma umowy ....

po za tym mozna znależć tylko nr jesli ma na abonament ...a nie na karte .....
Tosia
ani on nie ma niezbitego dowodu ani Ty... wiec nikt nie moze Cie oskarzyc!...
Tosia
aaa... i nie oddawaj mu pieniedzy za nic... bo bedziesz kolejna ofiara pewnie... !
Zana
(krejzolka)(krejzolka)(krejzolka)(krejzolka)(krejzolka)(krejzolka)(krejzolka)(krejzolka)(krejzolka)(krejzolka)(krejzolka)(krejzolka)
sheryl
ale po transakcji wypełnia się formularz opcji dostawy i on tam pewnie wpisał odbiór osobisty. Jeśli nie formularz to pewnie mailem powiadomł o odbiorze osobistym...
No i wtedy jest jakiś dowód, ze był odbiór osobisty i wtakim przypadku nikt nikomu nic nie udowodni.
A, i myśle że on tylko straszy i nie pójdzie z tym na policję, chce cię naciągnąć.
sheryl
napisz mu, że ty byłaś już na policji i sprawa w toku (grins)
Zana
nie no nie mogę .... przecież jest napisane jak byk że już zgłosił na policje ....przeciez to zaplanowane bylo i nie zostawil by sladu pisemnego ze odbierze osobiscie ....najwyzej zadzwonił do niej ...a tu juz podsłuchów nie ma .....

a jesli napisal faktycznie taką wiadomość ...jeśli faktycznie dal jej pieniądze przy odbiorze to przeciez ja nie widzę zadnego powodu do zmartwienia .......... i o co w tedy tyle szumu ...... ale jesli przelał na konto a odebrał no to on ma niezbity dowód ...przeciez w tytule wpłaty i nr konta sprzedawcy wszystko jest w wyciągu ....

myslenie nie boli ...

współczuje ...wydaje mi sie ze ja tez nie pomyslalabym o umowie.....
sheryl
nie jest napisane w jakiej formie zapłacił ani jak się umówił...
można domniemywać, że jak wytrawny złodziej, to wszystko obmyślił dokładnie, można....
mógł powiedzieć, że zgłosił, a nie zgłosić...
nikt tego nie wie.
A ja zawsze do odbioru osobistego umawiam się mailowo, więc to dla mnie oczywiste, że jakiś ślad korespondencji jest.
itd...itd.. można sobie wszystko interpretować na różne sposoby.
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.