Menu

Antresola

Dziewczyny co sądzicie o tym żeby dwulatek spał na górze w piętrowym łóżku a noworodek na dole?

gocha2914
 763  22

Znajdź pytania na ten sam temat:

Planowanie dziecka Opieka nad dzieckiem dzeicko

Odpowiedzi

Nicoletta
wolała bym tak położyć niż na odwrót..
Mandarinios
j.w.
loona20
(zlosc)(zlosc)(zlosc)
Nicoletta
ale chodzi o radę czy tak czy na odwrót czy takie łózko czy normalne ?
myszka838383
to jakiś żart prawda??
Mandarinios
małe dzieci mają zwyczaj wstawać w nocy, często w półśnie.... wolę sobie nie wyobrażać co by było gdyby..... Spałam na łóżku piętrowym i raz z niego zleciałam, ale miałam z 10 lat.... oj zły pomysł, zły....
Anemona
nie (smutna) moj ma cztery lata i boje sie mu kopic takie łózko a przydało by sie bo ma maly pokoik chodzi mi o takie pietrowe ze spaniem na pietrze a pod spodem wolna przestrzeń, fajna sprawa ale moze za 3 lata
Nicoletta
wiadomo,że również uważam tak jak piszą dziewczyny ale jeśli miała bym wybierać między górą/dołem, dołem/górą to wolała bym położyć dzieci tak jak pisałam wyżej ..
aisyrk3017
sadze że to za szybko na pietrowe łózko dla takich maluchów..nie ryzykuj...
myszka838383
mój 2-latek spadł z normalnej wersalki i był ryk niesamowity przez pół nocy.
gocha2914
To pomysł mojego męża, mamy jeden pokój, też uważam że to zły pomysł ale chciałam zobaczyć co Wy o tym sądzicie
karolincia
o matko tylko nie to ja bym mojej dwulatki nigdy nawet w normalnym łóżku samej nie zostawiła tak sie rzuca że by spadła
milka3006
dzieci w tym wieka sa chyba za male zeby spac w lozku pietrowym moj syn ma 4 lata i sie dlugo zastanawialismy nad takim lozkiem ale stwierdzielismy z lepiej zapobiegac niz leczyc takie lozka sa niebezpieczne dla dzieci
daryjka87poznan
Nigdy w zyciu!!! Za wczesnie.
myszka838383
@gocha2914 no tak..chłopy to mają czasem pomysły...zero wyobraźni
Nula139
Zły pomysł
Anemona
moja szwagierka ma dwoje dzieci wiekszych 5 i 8 lat i tez jeden pokoj dzieciaki maja takie male luzka nie wiem jak oni to wykombinowali zrobili z fotela rozkladanego ale zajmują mniej miejsca nic normalne łózko
BARTEK
My kupiliśmy piętrowe łóżko ,dopiero jak Julka skończyła 7 a Bartek 4 lata.Julka śpi na górze ..na początku też bałam się że spadnie ,na szczęście nigdy to się nie stało .Zawsze jak wstaje do toalety zapala sobie lampkę swoją.Twoje Gosiu dzieciaczki zdecydowanie za małe będą jeszcze ..na takie łóżko(kwiatek)(kwiatek)(kwiatek)(kwiatek)
Magdzik
Bez komentarza... Faceci naprawdę nie myślą tym, czym trzeba(krejzolka) Stanowczo za wcześnie na takie łóżko(nigdy)
lolita
My tez myslimy o pietrowym lozku dla chlopakow ale dopiero za ok 2 lata.Starszy bedzie mial wtedy 6 a maly 3.
Ostatnio wlasnie slyszalam,ze lozka te sa dla dzieci od 6 roku zycia(mam na mysli spanie na gorze)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.