Menu

antybiotyk

Jeśli synuś zwymiotował po 40 minutach od podania antybiotyku to chyba juz nie podawac kolejnej dawki...co myslicie???

beatris23
 633  10

Znajdź pytania na ten sam temat:

1-3 lat Zdrowie antybiotyk

Odpowiedzi

daryjka87poznan
Ja bym nie podawala.
pscolka1987
ja tez nie!!!!!
domka
i ja też nie
misiak7
ja tez nie(grins)
mammma
i ja nie podałabym, zwłaszcza że antybiotyk był pewnie w zawiesinie i duża jego część mogła się wchłonąć. czasem informacje, co zrobić w takiej sytuacji, są na ulotce przylekowej.
beatris23
ALE MALY NIE ZWYMIOTOWAŁ NA SKUTEK TEGO ZE ANTYBIOTYK ZŁY CZY ZE MU NIE SMAKUJE TYLKO PO PROSTU ZAKRZTUSIŁ SIĘ JAK JADŁ,A ŻE MA SZYBKI ODRUCH WYMIOTNY TO ZWRÓCIŁ,A BYŁO TO WLASNIE 40 MIN PO PODANIU ANTYBIOTYKU.
beatris23
Chciałam się upewnić ze dobrze robię nie podając kolejnej dawki.DZIĘKUJĘ za odpowiedzi(kwiatek)(kwiatek)(kwiatek)
justii34
Po pierwszej dawce zawsze mogą wystąpić wymioty,sprawdza się do 2 dawek.
Ja podaje(grins) Jeżeli nie wymiotuje po drugiej to jest ok..(grins) To normalne że za pierwszym razem organiżm może odrzucić.
xkasiulax
Nie podawaj i zgłoś to lekarzowi,może.został żle dobrany bądż organizm nie toleruje jakiegoś składnika
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.