Menu

Antykoncepcja czrna magia dla mnie...pomocy

a ja ma taki problem 28 sierp tego roku urodziłam 2 dzidzi i narazie nie chce kolejne..!!!byłam u gina przepisał mi tabl anty nevenette czy jakoś tak....i tu mój problem miałam czekac na 1 dzień okres i do paru dniach dostałampałe plamienie cos lekko rózowe pomyslałam ro okres wziełam 1 tabl ,a 2 dzień nic kompletnie i nie wziełam bo mi wydawało sie ze to nie był okres a kolejny dzień znów leciutkie plamienie to zaczełam brac dalej (opusciwszy ten jeden dzień) w kolejne dni nic nie było ale dalej biore tabl i teraz nie wiem czy przestac bo tamto to nie był okres czy jak ....co robic?? brac dalej czy przestac i iść do gina???bo niechce sobie zaszkodzić

kasiunia1
 538  13

Znajdź pytania na ten sam temat:

gin

Odpowiedzi

kasiunia1
czy to wogóle był okres??/
krasna1
bierz opakowanie do końca i w przerwie powinnaś dostać okresu....
kasiunia1
brac mimo tego ze nie byłam pewna czy tamto to był wogóle okres bo to było takie minimalne??
Ewinia
Idź do gina....albo zadzwoń jeśli możesz
ania4
Ja jak brałam pierwszy raz tabletki to też okresu jakby się zatrzymał ale organizm tez musi się przyzwyczaić do hormonów które bierzesz w następnym miesiącu okres miałam już normalnie, myślę że u Ciebie też się to unormuje, nie przerywaj brania tabletek ale dla pewności możesz pójść do ginekologa bo wiadomo każdy organizm reaguje inaczej (kciuki)(kciuki)
kasiunia1
dzięki zawsze można na wsa liczyś(kciuki)
krasna1
wystarczy tydzień tak jak pisze noemi
kasiunia1
czyli jak dobrze rozumiem przez to że niewziełam tej 1 tabetki jak skończe człą reszte opakowania to robie pałze 7 dni i w czasie tej pauzy musze dodatkowo sie zabezpieczyc a po tych 7 dniach zacząć nastepne opakowanie??
ania4
zabezpieczac dodatkowo musisz sie przez 7 dni brania tabletek
ania4
jak skonczysz to opakowanie robisz 7 dni przerwy i bierzesz kolejne opakowanie , w tych 7 dniach powinnas dostac okres
kasiunia1
sorki ze tak Was mecze ale ja jestem kompletnie zielona w tym,,,(krejzolka)(krejzolka)
krasna1
teraz musisz dodatkowo się zabezpieczyć!!!
a w tej przerwie już nie musisz.....
lalunia20007
ja po tych tabletkach zle sie czulam wiec je zmienilam i juz bylo ok. wczesniej podczas ich przyjmowania mialam uplawy i krwawienia w trakcie brania.
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.