Menu

Azalia - skutki uboczne

Czy którejś z was zdarzyło się przy zażywaniu azalii krwawienie? Odstawić czy brać dalej? To moje pierwsze opakowanie i nie wiem co jest grane. Będę wdzięczna za pomoc.

Marlena
 1836  4

Znajdź pytania na ten sam temat:

Zdrowie azalia antykoncepcja

Odpowiedzi

minio
http://www.doz.pl/leki/p5490-Azalia tu znalazlam cos na temat tego leku,poczytaj ,a powinno cie to troche uspokoic(kwiatek)(kwiatek)(kwiatek)
maja1482
ja brałam i niestety też tak miałam... powinnaś brać go dalej bo te plaminia czy krwawienia to przy nim norma... ja po kilku opakowaniach odstawiłam, bo więcej było tych krwawień niż przerw między nimi...(prezent)
pscolka1987
Też brałam Azale i też na poczatku miałam plamienia ...Lekarz powiedział tak jak koleżanka wyżej pisze że przy tych tabletkach tak jest i to normalne jest ....jeżeli będzie Ci to przeszkadzało zmieni tabletki (kwiatek)
jadzia23
ja bralam i jestem bardzo zadowolona pierwsze opoakowanie owszem masakra ale nastepne rewelacja. zadnych plamien krwawien,. po pierwszym tez chcialam odstawic ale sie przemoglam i bralam je 8 miesiecy pozniech chcielismy miec znow dzidzie:)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.