Menu

balsam na rozstepy

Hej dziewczyny! Jestem w 8 tygodniu ciazy,a juz pojawiaja sie rozstepy.Myslicie,ze powinnam juz uzywac jakiegos kremu na nie? Jesli tak to jakie?Jesli mozecie to podajcie nazwy i orientacyjnie ceny.

Co do golobulek na grzybka nie dodzwonilam sie do swoje gin.,ale nie uzywam ich.Troche poczytalam na ten temat i sie wystraszylam.Uzywam masci o tej samej nazwie.Staram sie tez jesc cos kwasnego typu kapusta kiszona,pije wode z cytryna.Ponac to ma wplyw na folre bakteryjna w pochwie.

Bardzo dziekuje za rady.Fajnie miec sie kogos poradzic.Tym bardziej,ze nikt z rodzinki jescze nie wie,ze rosnie fasolka(rodzenstwo ma juz dzieci).Chcemy jeszcze troche poczekac(choc nie jest latwe trzymc jezyk za zebami).To nasze pierwsze dzeiecko.

Jeszcze raz dziekuje dziweczyny:-)

Justyna14
 493  7

Znajdź pytania na ten sam temat:

Ciąża rozstepy w ciąży

Odpowiedzi

mgli21
ja stosowałam pharmaceris przed ciążą z 2 msc i całą ciąże i mam moze z 2 na biodrach ale juz sa prawie nie widoczne(kwiatek) koszt tego kremu u nas 38zł
Lwiczka
Ja używałam od początku zwykłej oliwki dla dzieci. A od 4 m-ca olejek Bio-Oil. Rozstępow na razie nie mam ale brzuch mam dość mały i mam nadzieję że tak bedzie;) Prawda jest tez taka, że jeśli ktoś ma skłonności to i tak będą. Ale warto walczyc o to aby bylo ich jak najmniej.
niki30041988
ja uzywalam oliwki dla dzieci z hipa i szorowalam cialo pod prysznicem rekawiczkami do masazu. Po porodzie mialam minimalnie roztepy na brzuchu, ale mi zeszly calkowicie, natomiast mam na piersiach i cos zostalo na posladkach (ale tam malo co widac). Balam sie najbardziej o brzuch, bo choc nie byl duzy to skora byla napieta. Pozdrawiam
jagoda30
pharmaceris, albo z rossmana, jest tańszy
renata29
najlepsza jest oliwka
daryjka87poznan
Najlepsza jest oliwka dla dzieci.
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.