Menu

bepanten

dziewczyny moj syn mnie dobił.... dorwał (nie wiem jak) bepanten i chyba go trochę zjadł ...no teraz to w d.... oczy muszę mieć jakaś masakra
zastanawiam sie czy nic mu nie będzie (jesli go "zjadł") jakby nie było tym piersi sie smaruje....
rece mi opadły....

tlolek
 943  15

Znajdź pytania na ten sam temat:

dziecko

Odpowiedzi

tlolek
nie no az tyle nie zeżarł... może tyle jak smarowałam piersi jak karmiłam...
anetakam0
moja też traktuje kremu "dopupciowe" jak przekąskę - spokojnie - pewno nawet nic nie będzie - bepanthen w tubce to dość trudno dużo wycisnąć :)
tlolek
z tego co patrzyłam to "wylizał" tyle ile sie dało nie wyciskając go aż takiej sieły nie ma w łapkach....
kasia13_archiwum
Moja tez zajadala kremy roznego kalibru... nivea, linola...

Nic jej nie bylo. A jak nazarla sie nivea to latalam z nia na pogotowie. Lekarz zapytal sie, ktory to byl krem... Mowie nivea, a on tylko machnal reka i powiedzial... nic jej nie bedzie...

Do tej pory zostal jej taki apetyt... potrafi zjesc wszystko co przed nia uciec nie zdarzy... Choc wie, ze np. biedronek jesc nie wolno... A my znow mamy ich pelno na balkonie (z ogrodu przylatuja)...
kasia13_archiwum
@tlolek... no moja miala ssanie... wiec i bez wyciskania potrafila wyssac, ile trzeba... ;)
ania242
no moj to znowu lubi kawalki balonow zjadac.lubi sie bawic balinami i jak peknie to zabieram ale dwa razy nie zauwazylam kawalka i maly sobie zjadl a na drugi dzien zrobi kupke z kawalkiem balonika.
tlolek
Gosia ciesz sie wolnością póki twoja mała jeszcze grzecznie w łóżeczku leży....
tlolek
nie to jeszcze nie jest tak zle...dzwoniłam do mamy żeby babcia sie dowiedziała jakiego ma wnuka wszystkożernego...opowiedziała mi jek jej brat paczkę papierosów zjadł....też mu nic nie było....
a to dopiero początek...zacznie chodzić to więcej rzeczy będzie smakował :)
Lexi
Kasia13 ale sie usmialam z tych biedronek :D Moj kocur zjada wszystkie robaczki i pajaki jakie ma sie pojawia w zasiegu wzroku... Oliver narazie tylko zabawki i mamy lapki pcha do buzi :)
kasia13_archiwum
@Lexi... mi no do smiechu nie jest...

Co moja cora do tej pory zjadla to przechodzi ludzkie pojecie...

* wyzej wspomniane biedronki
* roznorakie kremy... linola, nivea
* 2 mleczne zeby siostry (dolne jedynki)
* kredki
* granulki z opakowania butow (co maja na celu trzymac skore w suchosci)
* kieszonkowe siostry (cale 5€)... i mowila, ze je 10 dolarow...

:O Wiecej sobie teraz nie przypomne... ale duzo by tu wymieniac... bo to tu to tylko wierzcholek gory lodowej...

Coz... zyje i ma sie dobrze.

A teraz jak siedzi na balkonie, to mowie jej, ze biedronek ma nie jesc i wszystkiego, co pelza...
tlolek
no zaszkodzić nie zaszkodził...jesteśmy po wielkiej kupie...był potrzebny prysznic (pytanie po czym:))
KdaPl
Biedronki są dobre :) moje dziecko bardzo je lubi, parę razy na siłę mu z buzi wyciągałam (a nieźle zmiażdżone już były) hehe
A kremy do pupki też pochłania, a jak mu zabieram to drze się w niebogłosy
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.