Menu

bierze antybiotyk i na czwarty dzien goraczka

czesc dziewczyny,pytam bo juz jestem bezsilna i zmartwiona.Moj synek od 2 miesiecy non stop choruje.Ma cztery miesiace.Bierze juz drygi antybiotyk,wperw miesiac temu bral ospamox,teraz nawrot infekcji i bierze zinnat.Po czterech dniach nagle wysoka goraczka 39.Lekarka mowi ze tak moze byc i kazala dalej podawac antyb.i przeciwgoraczkowe.Juz nie wyrabiam jak dlugo mozna leczyc.Antybiotyk i goraczka??? Dziewczyny pszcie,czy wam tez sie tak zdarzalo??Moze powinnam zmienic lekarza???

dzikakobieta
 2006  7

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Zdrowie antybiotyk

Odpowiedzi

patrycja21
moja brałą 2 tyg antybiotyki i temperatura sie utrzymywałą dosc długo i byłysmy w szpitalu i lekarze mówili ze tak moze byc
JustiSam
(prezent)(prezent)(prezent)(prezent)(kwiatek)
kinia87
moja ostatnio też brała zinnat, ale miała po tym biegunkę, więc lekarka kazała odstawić, po uprzednim zbadaniu(brała 4 dni).Ale ma cały czas katar, juz próbowałam wszystkiego, non stop odciągam a katar ciagle jest.Zdrówka
jolla30
mój syn tak miał,był w podobnym wieku jak twój,zaczeło sie od zapalenia płuc i potem non stop przez pół roku m chorował..jedno sie skaczyło a zaczynało drugie..i własnie gdy mały brał antybiotyk to był chyba zapalenie gardła i wezwałam pogotowie bo to byl czwarty dzien antybiotykoterapi a oraczka była do 40 stopni.Ale okazało sie ,że tak ma byc i rzeczywiscie goraczka pomału schodziła, głowa do góry wiem co przechodzisz!!
jolla30
(prezent)(prezent)(prezent)(prezent)
patrycja21
cierpliwosci wiem ze to jest wyczerpujace jak choruje dziecko ale tymusisz zachowac cierpliwosc zobaczysz powoli bedzie poprawa
dzikakobieta
dziekuje moje dziewczyny;)))
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.