Menu

brązowe plamienia

dziewczyny!od tygodnia mam taka ciemno brązowa, brunatna wydzieline ze strzępkami tak jakby skóry, pobolewa mnie brzuch,troche krzyże i mam uczucie jakby wszystko mi sie "tam' obniżyło!najpierw myślałam ze to moze okres dostałam 1,5 tyg wcześniej ale to trwa juz tydzien a ja nadal plamie!ostatnio zaczęlam cwiczyc lekko brzuszki czy to może byc przyczyną?a może z moja nadżerką cos się dzieje?biore tabletki antykoncepcyjne ale wczesniej takich plamien nie miałam

zosian
 680  4

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Zdrowie plamienia nadzerka

Odpowiedzi

Mysiaa
hmmm no ja na Twoim miejscu wybrałabym się do lekarza i z nim to skonsultowała.
lolita
Jak radza dziewczyny-najlepiej wizyta u ginekologa
moniadz
Nadżerka zazwyczaj zaczyna plamić po współżyciu. Chyba że jest bardzo silna i trzeba ją usunąć to wtedy plamienia pojawiają się samoistnie. Wiem że często po tabletkach występują plamienia. Ja miałam tak po Harmonecie i lekarz poradził mi żeby przez 2-3 dni wziąć podwójną dawkę (rano i wieczorem). Koniecznie wybierz się do lekarza bo jeżeli to nadżerka to znaczy że jest dosyć poważna i wymaga leczenia.
agnieszka1977
Dziewczyno nie czekaj na nic tylko do lekarza (wow)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.