Menu

celzette

mam pytanko.??miesiac po porodzie zaczelam brac tabletki anty....po miesiacu mialam lekkie krwawienie potem byl spokoj a teraz od okolo 2 miesiecy mam co 2 tyg krwawienie po tydzien czasu.pytalam lekarza to powiedzial mi ze to od tabletek i jak skoncze karmic to przepisze mi inne tabletki to krwawienia powinny ustapic ale jakos nie daje mi to spokoju czy to normalne....czy tak poprostu jest po tych tabletkach????

aniapaulo26
 470  10

Znajdź pytania na ten sam temat:

tabletki antykoncepcyjne

Odpowiedzi

kasia13_archiwum
Masz na mysli Cerazette? Niektore kobiety tak maja.
aniapaulo26
tak.aha to moze i tak na mnie popadlo:)
krasna1
moja znajoma ma tak jak Ty!!
NATI
ja tez tak mialam tylko przy tabletkach Azalia i je odstawilam bo juz mialam dosc co 2 tyg krwawienia po tydzien czasu i jak narazie jest spokoj teraz czekam na normalna miesieczke
NATI
miesiaczke mialo byc :)
kasia13_archiwum
Aga. Ja rowniez nie. Ale slyszalam czy raczej czytalam (rowniez na niem. forum) o takich reakcjach na ta wlasnie tabletke.
Tesa
Brałam cerazette i miałam normalne miesiączki ale mojaginekolog mówiła że moga być bardzo nierególarne i żeby się tym nie przejmować bo to przy tych tabletkach normalne
krasna1
to po co te tabletki skoro wywołują ciągle krwawienia???
Niby się zabezpieczasz a nie możesz z tego skorzystać.
Ja już tak martwię się na zapas bo też mam zamiar je brać po porodzie!
kasia13_archiwum
Ja bralam po urodzeniu Fatimy (mojej starszej corki) od momentu gdy dostalam moja pierwsza miesiaczke (a bylo to 3 m-ce po porodzie) do momentu jak ja odstawilam od piersi (karmilam do roku czasu). W tym czasie nie mialam ani razu wiecej krwawienia.

Ale... nie mam pojecia, czy bylo tak bo bralam te tabletki, czy dlatego, ze caly ten czas karmilam wylacznie piersia.

Fakt jest, ze przy Yasminie nie bralam tych tabletek i podczas karmienia piersia (15 m-cy) dostalam miesiaczke 2 razy... raz 4 tyg. po porodzie i drugi raz 11 m-cy po porodzie.

Ale jak juz mowilam spotykalam sie z wypowiedziami kobiet, ktore mialy taka reakcje na te tabletki jak ty tu opisalas.
paulina8917
ja taz uzywalam tych tabletek...mialam tak jak ty..to normalne nie przejmuj sie tym..jak przestaniesz je brac to sie wszystko unormuje..
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.