Menu

chrzciny

Dziewczyny powiedzcie mi ile kosztuja chrzciny ile zaplacic ksiedzu ? i
co kupic na chrzciny i co podac?

Madziulkaaa
 1419  22

Znajdź pytania na ten sam temat:

chrzciny

Odpowiedzi

karolincia
Wszystko zależy od księdza i parafii na nas nie wołali ile mogliśmy tyle dalismy cennika nie było na szczęście
krasna1
u nas 50 zł a u mojej teściowej 500zł,
Kinia008
(grins)(grins) O boze 150!! i jeszcze organiscie dac dajcie spokoj to banda zlodzieji , ja dalam w koperte 100 zl bo jzu wczesniej spytalam sie znajomych ile dali temu wlasnie ksiedzu, moj ksiadz jest bardzo łakomy na kase wiec jak za malo sie da np 50 zl to mzoe cos dogryzc ja dalam 100 zl ze wzgledu na to ze z chlopakiem nie ejstesmy po slubie wiec na sama mysl on juz sie krzywił,malego chrzcilam jak mial 5 miesiecy, kupilam mu ubranko za 100 zl a uroczystosc wyprawila moja mama wiec niewiem ile dala , wiem ze zamowila placki, podala kawe a pozniej kolacje bigos salaki itd dlugo to nie trwalo bo nie bylo duzo osob ale na moje chrzciny to nie wielki wydatek, sa ludzie co robia impreze jakby niewiem co to bylo poprostu glupkow z siebie robia, o uroczystosc dla dziecka a nie do pokazania ile sie ma pieneidzy , jak slysze ze ktos wyprawia chrzciny w lokalu to w ogole smiech na sali, no chyba ze sie ma male mieszkanie i duza rodzine to rozumiem
Beki
Ile kosztują to nie wiem. Sama dałam 100 zł.
smerrfetka
co łaska dajesz(grins)(grins)(grins)(grins) ja dałam 100 zł

a przyjęcie robiliśmy w restauracji...w koncu to chrzciny mojego dziecka i nie miałam zamiaru w tym dniu stać przy garach i latać koło gości,a potem sprzątanie(nigdy)(nigdy)(nigdy)(nigdy) Dlaego robiłam w restauracji,poszłam jak Pani i wyszłam Pani(grins)
mycha2706
A ja nic nie dałam(grins) 19 marca chrzcimy Igora i Hubcia i zamierzam dać 100,bo w tym bedzie rownież msza za tatę mojego (równy tydzien po chrzcinach)
No i robię w domu obiad,torta,ciasto i kawę i wsio...nie zamierzam się jakoś specjalnie męczyć...w maju mamy komunie Ali na duzo osób więc bedę miała pole do popisu :/
tlolek
ksiądz nic nie chciał
a impreze robiliśmy tak jak @smerrfetka w lokalu i nic mnie nie interesowało. przynajmniej cieszyłam się tym dniem z całą naszą rodziną
daliśmy za impreze 1000zł na ponad 20 osób z cistami tortem napojami obiadem i zimnymi przystawkami...
stokrotka30
a my daliśmy 200zł,ale tyko dlatego,że po 1;chcieliśmy żeby ochrzcił ten ksiądz,a nie inny,po 2;chrzest odbył sie w tym dniu co nam pasowało ,w dodatku wieczorem(u nas przewaznie chrzczą w niedzielę po mszy o 9 i czeka sie na termin,bo są 2x w miesiącu,więc warto mu było tyle dać:)
a zrobiłam obiad,,potem tort,ciacha,kawę,zimną płyte i mojego popisowego kurczaka nadziewanego(na zimno),miałam też gotowy bigos ,ale już nikt nie miał na niego ochoty:)
mala21
za chrzciny płaci chrzestny, więc w sumie nawet nie wiem ile dał- u nas nie ma oficjalnego cennika tylkoco łaska. Po kościele poczęstunek w lokalu. Płaciłam 50 złoty od osoby plus tort i lody.
mala21
kinia a ja nie miałam ochoty w tym dniu stać przy garach tym bardziej nie chciałam to zrzucać na tórąś z babć. Może i 18 osób to nie dużo. Ale każdy robi jak mu bardziej pasuje.
tlolek
@mala21(klaszcze)(klaszcze)
daryjka87poznan
My ksiedzu dalismy 50zł. Zalezy co chcesz podac goscia. Ja juz teraz dokladnie nie pamietam ile nas wynioslo za całe chrzciny. Ale cos kolo 800zł napewno.
tymianek
(kwiatek) nasz ksiądz nic nie chciał , dlatego dalismy na tacę 50 zł - z tacą też nas chciał ominąć, ale się nie dałam (grins).
My chrzciny robiliśmy w II dzień Świąt Bożego Narodzenia, także "wałówka" była świąteczna i po prostu większe ilości się porobiło potraw na święta
aneta1262
my daliśmy księszu bodajże 50 zl ale nie pamiętam dokładnie... a imprezke mieliśmy sporą...wydałam na nią jakieś 700 do 1000 zl...i była w domu moich rodziców bo tam gdzie mieszkaliśmy nie było tyle miejsca...
JustiSam
Zgadzam sie w 100% z @geodonna. Uwazam ze chrzest i pogrzeb powinny byc bezplatne. A slub co łaska. U mnie na wsi zbieraja tece na pogrzebach. Dla mnie to przegiecie pały. A imprezka troche nas wyniesie bo bedzie ok 70 osob. No coz...duza rodzinka.(grins)(grins)
Iwona1977
Chrzest nie kosztuje nic tak jak kazdy inny sakrament !!!! Dajesz ofiare ..mozesz nawet 5 zl dac to jest w kompetencji i obowiazku ksiedza matko skad wy sobie cennik znalazlyscie? ludziska tak nauczyli a potem jest " bo tyle daja" nie ma zadnego cennika !!!! Dajesz tyle na ile cie stac lub wogole a on musi ci sakramentu udzielic,,, mojemu koledze lat juz kilka temu ksiadz krzykna 800 zl ...ten napisal do Kurii skarge i slub dostal za darmo jeszcze ksiadz go przepraszal bo sannkcje mu grozily za wyludzanie pieniedzy... teraz sie rozbestwili bo nikt do Kurii nie napisze tylko placi zebrakom ... kazdy sakrament wlacznie z pogrzebem jest " co laska" !!!!!!!!!
Iwona1977
@Stokrotka dziem rowniez mozesz sama sobie wybrac ..ja poszlam w piatek zamowic chrzest na sobote popoludniu dalam 10 zl i chrzest mialam
stokrotka30
no u nas niestety tak się nie da,nasz proboszcz to terrorysta,bandyta,alkoholik i kompletnie chory człowiek(dlatego wypisałam córke z religii),ale nie bede o tym pisać,wszystko jest pod jego kontrolą,wiec to ,że załatwiliśmy ten chrzest z drugim księdzem to był cud(a tak a propos to ten wikary jak prowadził chrzest to aż sie pocił ze strachu)
babooshka
co łaska,a ja zapłaciłam 50 zł:)
monilajsa
50 zł za chrzest daliśmy
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.