Menu

chrzciny w święta

jak mam przeżyć chrzciny,by wszystko się udało,strasznie się boję,to juz za kilka dni,,,,nie potrafię o niczym innym myśleć,jak stół przygotować,,,ozdoby,,,boże masakra dla mnie:(((((((((

katarzynka2404
 648  12

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta chrzciny kuchnia jesc

Odpowiedzi

mamapati
no a w czym rzecz? prawie każda ma ten sam "problem"
cytrynkaa
to żaden problem.... zapraszam na priv podpowiem :)
renata29
nie myśl bez przerwy o tym,jak będziesz się skupiać tylko na tym to na pewno coś pójdzie nie tak jak sobie to wyobrażasz(chociaż tak naprawdę wszystko będzie ok:))a jak trochę odpuścisz i nie będziesz ciągle pod presją,że musi być wszystko idealnie to wtedy uroczystość będzie bardzo udana:)
karolincia
Najważniejszy jest sakrament reszta to drobiazgi na pewno wszystko pójdzie dobrze
xkasiulax
wyluzuj........(kciukiim więcej,będziesz się stresować,myśleć co się nie uda itd...na pewno coś schrzanisz.cierpliwości,wytrwałości,i nie denerwuj sie tak bardzo!!!(kciuki)
alinagj1o2
A czym ty się tak stresujesz.Ja też od synów miałam chrzty w święta dwa lata pod rząd.Mieszkanie przygotować tak jak zawsze na święta,na stół tak jak na każdą inną imprezę.Jeszcze masz łatwiej bo możesz dać dania wyjątkowo świąteczne lub takie tradycyjne,masz pole do popisu.W kościele też nie będziesz sama ,będziecie robić to co powiedzą. Wyluzuj nie ma się czym tak stresować.
Panterka
E tam.. Święta to fajny czas.. Zamiast robić dwóch osobnych imprez robisz jedną, i tylko jedzenia nieco więcej się szykuje.. My mieliśmy chrzciny na Boże Narodzenie i to był dobry wybór..(kciuki)(kciuki)
edyta2010
wiem co przeżywasz ja mam 15 stycznia i też cały czas myślę czy wszystko będzie ok. no wiesz żeby oście byli zadowolenia żeby mały się nie rozchorował i w ogóle żeby wszystko było smaczne , wiem wiem na pewno będzie ale i tak się będę denerwować (kwiatek)(awve)
Anemona
Ja tez mam chrzciny w świeta tyle ze w lokalu. Stresuje sie tym czy moje dziecko bedzie zdrowe, bo starszy syn ma ospe a mala i bez tego kaszle i ma katar.
madalena2009
To "tylko" chrzciny, aż strach się bać jak nasze dzieci będą brały ślub...(krejzolka)
Na pewno świetnie sobie poradzisz, a święta to super okres na chrzciny...
3mam kciuki(kciuki)
katarzynka2404
dzięki Wam,wielkie,jak zawsze niezawodne kochane net mamy:)(prezent)(prezent)(prezent)(kwiatek)(kwiatek)(kwiatek)(klaszcze)(klaszcze)(klaszcze)(klaszcze)
maja1482
my mieliśmy chrzciny w Wielkanoc i powiedziałam sobie, że nigdy więcej nie zrobię takiej uroczystości w żadne Święta, drugie dziecko ochrzcimy góra 4 miesiące po urodzeniu !!! Połowa gości nam nie przyszła, albo wpadli tylko na chwilkę i zaraz uciekali do domu bo do nich mieli przyjechać goście... Wszystko przez moich teściów, którzy przez prawie 9 miesięcy nie znaleźli kilku wolnych dni, żeby przylecieć na chrzest wnuczki i wymusili na nas decyzję o chrzcie w Święta...
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.