Menu

chrzestna?

czesc dziewczyny!! ja znowuz pytaniem do was,nie raz juz mi pomoglyscie i teraz tez licze na pomoc :-)mam maly problem z chrzestna dla mojej dzidzi.ja i moj malzonek bardzo chcielismy aby chrzestna do naszej coreczki zostala moja siostrzenica.wszystko by bylo ok ,bo dziewczyna kocha dzieci .uczeszcza do kosciola itd.tylko jest problem,moja siostrzenica mieszka w Belgii od 12 lat,komunie swieta przyjela jeszcze w polsce ale bierzmowania nie ma bo tam sie tego nie praktykuje.ni i problem bo u nas chrzestnym moze zostac tylko osoba opo bierzmowaniu,a bierzmowania udziela biskup raz w roku.jak myslicie czy moja siostrzenica moglaby przyjac bierzmowanie u zwyklego ksiedza??czy ma szukac polskiego kosciola tam w belgii i popytac czy udziela bierzmowania?/kurde nie spodziewalam sie ze tyle problemow bedzie na starcie z chrzcinami a naprawde zalezaloby mi zeby chrzestna byla wlasnie ona.jezlei ktoras z was miala podobna sytuacje lub slyszala o podobnej to napiszcie z gory dziekuje za odpowiedzi!!

agunia30
 1392  3

Znajdź pytania na ten sam temat:

Ciąża Szkoła i Kształcenie dziecko

Odpowiedzi

anetakam0
zwykły ksiądz bierzmowania nie może udzielić :(
popytaj w polskim kościele a najlepiej w Polsce - przy kuriach w większości diecezji można przystąpić do sakramentu bierzmowania
ADAMSKA98
niech ona popyta sie w tamtych kosciolach polskich ksiezy ,
anna000
bierzmowania moze udzielic tylko biskup... moja kolezanka dwa tygodnie temu zostala chrzestna bez bierzmowania (grins) po prostu dali wiecej w koperte...
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.