Menu

ciaża

witajcie kochane(kwiatek)
mam dosc nietypowe pytanie przez jaki okres staraliscie sie o dzidzie? ja z mezem juz ponad rok jak sie staramy i ciagle nic(smutna) i juz powoli trace nadzieje ze kiedykolwiek bedziemy rodzicami

rybcia1986
 998  30

Znajdź pytania na ten sam temat:

Planowanie dziecka dziecko

Odpowiedzi

rozowa82
dwa miesiace (grins)
malenia2427
pierwszą ciążę staraliśmy się 8 miesięcy
a w drugą zaszłam odrazu(grins)
malenia2427
nie załamuj się i może przestań tak bardzo chcieć.u nas to się sprawdziło(grins) trzymam kciuki(prezent)(kwiatek)
koza54
tak jak atena :)

powodzenia kochana :)
ulenka091987
pierwszego nie planowałam, a drugie jakieś3-4miesiące
Zana
za pierwszym razem obydwa razy...powodzenia(prezent)
ADAMSKA98
bardzo szybko zaszlam w ciaże
beatka7623
Z pierwszą córą 6m-cy Z drugą 10 m-cy :) A zachodziłam w ciążę w momencie kiedy już rezygnowałam bo miałam inne plany życiowe (grins) Więc w dużej mierze to zależy chyba od psychiki Im mniej się o tym myśli tym szybciej wychodzi (kciuki)
samanita
Znalazlam w internecie cos takiego:
Przyjęto, że po roku regularnego współżycia bez stosowania żadnej antykoncepcji. Zwracam uwagę na słowo „regularnego”. Często pacjentki przychodzą zaniepokojone brakiem ciąży, a po krótkiej rozmowie okazuje się, że mąż często wyjeżdża w delegacje albo z innych przyczyn współżycie w okresie owulacji nie odbywa się co miesiąc. Po tym czasie rozpoczyna się diagnostykę. Powyższe zalecenie odnosi się jednak do kobiet młodych. U pań po 35. roku życia nie czeka się tak długo, a im starsza pacjentka, tym diagnostyka i działanie lekarskie są bardziej zdecydowane.


Moze powinniscie isc do lekarza sie przebadac, nie twierdze oczywiscie ze to nieplodnosc, bo bardzo czesto problem lezy w psychice(kwiatek)(kwiatek) Pozdrawiam i zycze powodzenia
rybcia1986
widzisz samanita z mezem przeszlismy badania i jest wszystko ok, wszystko mozliwe ze problem lezy w psychice, bo faktycznie ciagle mysle o dziecku,
piasekpustyni
za pierwszym razem jak się zdecydowaliśmy:) jestem nauczycielem NPR i to chyba też pomogło bo znam się na "owulacjach" troszki:)
samanita
no to chyba nie pozostaje nic innego jak sie odprezyc i sprobowac(ja wiem ze to trudne) nie myslec o dziecku, sprobujcie znalezc jakies zajecie, zeby odciagnac mysli o malenstwie. Mozliwe ze maz sie tez tym stresuje i za duzo tym mysli. Ja wiem, ze latwo sie mowi, sami nie mielismy problemu bo po dostawieniu antykoncepcji odrazu sie udalo. Jeszcze jedno slyszalam kiedys, ze jezeli trudno jest zajsc w ciaze powinno sie sprobowac wspolzyc tez w czasie miesiaczki bo u niektorych kobiet wtedy wystepuja dni najbardziej plodne
anulaw
Ja mieliście badania i wszystko ok to z pewnością psychika może jakieś małe wakacje a przede wszystkim mniej myślenia.Odpuście troche bo ciągłe myślenie o dziecku na pewno nie pomaga tylko stresuje.
(kciuki)(kciuki)
Aneta50209
O syna dokładnie rok ( ginekolog mi wyliczyła że zaszłam w ciąże 21 sierpnia więc w pierwszą rocznice ślubu (grins) a o córe pół roku
soniacz87
Pól roku :D
patrycja21
my ponad rok a drugie pół roku
bobasekm
Najlepiej sobie odpuścić, bo być może się "zablokowałaś". O 2 dziecko staraliśmy się z mężem kilka miesięcy, później radość, bo ciąża, ale niestety pusty pęcherzyk, kolejna ciąża obumarła, później znów pusty pęcherzyk, znów ciąża obumarła i kiedy stwierdziliśmy, ze najwidoczniej dane nam jest mieć tylko 1 dziecko zaszłam w ciąże (pomimo brania tabletek) i teraz mam 11 wspaniałą córcię i jestem w kolejnej ciąży.
Także postarajcie się wrzucić na luz i
bobasekm
* Także postarajcie się wrzucić na luz i nie myślcie o dziecku,a samo pojawi się w odpowiednim czasie (grins)
Basia88r
prawie 2 lata...
renata29
o pierwsze dziecko staraliśmy się 8 miesięcy,straciłam już nadzieję i wtedy okazało się,że jestem w ciąży a teraz jakieś pół roku staramy się o drugie ale chyba za bardzo o tym myślę bo się nie udaje
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.