Menu

ciaza

Witam, mama pytanie staram sie z mezem o dziecko, i od kilku dni czuje laskotanie w dole brzucha, kilka dni temu zauwazylam ze moj sluz byl zadki a pozniej pojawilo sie kilka plamek delikatnie brazowych i sluz znikl... czy moze znaczyc ze cos sie w srodku pojawilo????

kropka707
 818  9

Znajdź pytania na ten sam temat:

Ciąża Zdrowie planowanie ciazy

Odpowiedzi

emikacpi
tak , ja miałam takie 2 dniowe plamienie wtedy się zarodek zagnieżdża ... no ale wizyta u ginekologa jak najbardziej wskazana :) Powodzenia !
krasna1
uwielbiam wakacje
daryjka87poznan
Łaskotanie juz czujesz????(grins) Wybacz ale takie cos czuje sie dopiero koło 20tc.
Beki
Hehehe jak miło (grins)
Strasznie tęskniłam dziewczyny (kwiatek)
amalka
A ja się wyłamię i złośliwa nie będę (choć kusi) bo (może naiwnie) doszukuję się w pytaniu pytania... Może dziewczyna pragnie mamusią zostać i we wszystkim doszukuje się symptomów ciąży? Wy tak nie miałyście kobietki? Może gdzieś tam "dzwony biją", że motylki w brzuszku "furgają" i się autorka pytania przejęła?

@Kropka707 jeśli pytasz poważnie- poczekaj kilka dni i zrób test. Jeżeli robisz sobie- mówiąc kolokwialnie- jaja, to odpuść proszę...
mycha2706
Jakże mi brakuje tu fejsbukowego "lubię to"(awve)
Tuptolek
oliwusia (smiech)(smiech)(smiech)(smiech)(smiech)
Iwona1977
Och baby nie badzcie zlosliwe (kwiatek) wiekszosc z nas jest juz doswiadczonymi matkami za naszych czasow nie bylo neta ogolnie dostepnego i kazda z nas zadawala sobie podobne pytania jak chciala miec dziecko tym bardziej ze ze staran nic nie wychodzilo ...fakt pytanie dziwne bo sa testy i lekarze, ale nie dolujcie "staraczki" buziaki (cukierek)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.