Menu

Ciaza a pogrzeb ??!!

Dziewczyny czy w czasie ciazy mozna pojsc na pogrzeb ? Czy ktoras z was w czasie ciazy byla na pogrzebie?

Magdalena111
 4188  13

Znajdź pytania na ten sam temat:

Ciąża pogrzeb ciaza

Odpowiedzi

kasia13_archiwum
Jezeli sie czujesz na silach... to chyba nic nie stoi na przeszkodzie.
To chyba zalezy od tego, jak wazna byla dla ciebie osoba, ktora odeszla.
Wazne rowniez jak taka uroczystosc jak pogrzeb moze na ciebie wplynac. Dla jednych bedzie to jakas ulga... zamkniecie pewnego rozdzialu w zyciu, choc jednoczesnie smutne, dla innych udzial w pogrzebie moze byc bardzo obciazajacy...
Sama wiec musisz sobie odpowiedziec... w jakim stopniu ten pogrzeb moglby ciebie obciazac. Jezeli bardzo... to raczej nie idz.
kasia13_archiwum
Tzn. chodzilo mi o to, ze inaczej reagujemy, gdy umiera nam bliska osoba, a inaczej, gdy jest to ktos dalszy.
Magdalena111
To jest bratanica/ a raczej byla bratanica mojego meza. Dziewczyna 20letnia ktora znalam i w sumie jak weszlam do rodziny to z nia mialam najlepszy kontakt.
Mowia podobno ze to sa jakies zabobony, ze z ciaza pozniej dzieje sie cos nie tak. Ale to chyba cos na ksztalt zabobonow ze jak sie nosi apaszke to dziecko urodzi sie owiniete pepowina, jak sie poparzy to dziecko bedzie mialo myszke itp. Sama juz nie wiem. Ale wiem ze chcialabym byc z mezem.
No a odpornosc ... w zeszlym roku mialam pogrzeb mojego kuzyna najblizszego, wujka no i mamy, takze ... troszke wiem jak to jest
kasia13_archiwum
Zgadzam sie z Iwonka... To akurat sa bujdy i zabobony...
rybonka
nie widze przeszkod ja w czasie ciazy bylam na dwoch pogrzebach, jeden to byl pogrzeb babci mojego meza, ktorej praktycznie nie znalama drugi mojej babci w sumie dwa miesiace przed porodem i nic sie nie stalo urodzilam zdrowe dziecko. Wiem ze istnieja takie przesady ale moim zdaniem to bajki jezeli samopoczucie nie bedzie problemem nie widze przeszkod
bernadettta
moja babcia umierała kiedy byłam w ciąży. Nie chciała bym ja odwiedzała w szpitalu, mówiła że zaszkodzę dziecku. Ale ja za każdym razem uspokajałam ją i znów przychodziłam. Na pogrzebie też byłam... Gdyby cofnąć czas postąpiłabym identycznie.
Magdalena111
Czyli mowici ze jesli czuje sie fizycznie i psychicznie na silach to powinnam isc ( jestem w 7 miesiacu ciazy) ?! Chce byc przy mezu, ktory napewno tez przy nas bedzie troszke spokojniejszy. Bedzie wiedzial ze musi sie trzymac dla naszej coreczki.
Magdalena111
Chce, chce pozegnac Natale i chce byc przy mezu. chcemy z nim byc, chce zeby czul ze ma nas, ze ma dla kogo zyc i kim sie opiekowac. chce by czul nasza obecnosc w tych ciezkich chwilach. On ze mna tez byl gdy zegnalam sie z mamusia
Maria25
Jeśli miałaś z nią tak dobry kontakt, to idź, oczywiście jeśli się dobrze czujesz. A co do zabobonów to w to nie wierz. W zabobony wierzyły kiedyś nasze babcie i je wymyślały, aby zabić czas :)
Magdalena111
Ja jestem w 31 tygodniu ciazy. no a przezywac przezywam bo to wkoncu mloda osoba odeszla. Ale to nie moja rodzina ( rodzina meza) a wiadomo ze wtedy troszke mniej sie przezywa.
agnieszka83
Ja też będąc w ciąży - 8 mcu - byłam na pogrzebie mojego dziadka. Emocje były, wiadomo, ale nie mogłam nie pójść.
.....A oto kolejny zabobon prześladujący ciężarne....przecież jest tego cała masa, co jeden to lepszy....
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.