Menu

ciąża i zelixa15

dziewczyny mam pytanko od miesąca jestem na zelixsie15 a czoraj okazało się że jestem w ciąży??czy któraś miała taki sam przypadek czy jest możliwość że dziecko będzie chore?prosze pomóżcie.

martucha1
 658  7

Znajdź pytania na ten sam temat:

Ciąża Odżywianie dziecko

Odpowiedzi

kasia13_archiwum
Wiec zalezy w ktorym tygodniu ciazy jestes. W pierwszych 4... tak czy inaczej dziecko nie jest polaczone z matka krwioobiegiem, wiec jezeli jestes tak calkiem na poczatku... to nie powinno to miec wplywu...
Tak czy inaczej popytaj sie jednak lekarza prowadzacego ciaze.
kasia13_archiwum
Chodzi o te 1. 4 tygodnie liczac od pierwszego dnia ostatniej miesiaczki oczywiscie.
smerrfetka
mam znajomą która zaszla w ciążę,mając wkładkę domaciczną, wkładkę wyjeli od razu i na szczęście dzidzia rosła i urodziła się zdrowa!!!
smerrfetka
smerrfetka nie zajażyła pytania haha prawdziwa blondynka ze mnie!!!!!!!też bym poradziła sięlekarza ale będzie dobrze na pewno
Juli1303
Słuchaj ja też brałam Zelixe15 i byłam w ciąży ALE przestalam i nic nie jest memu dziecku. Ale jest to silny lek i radzę od razu rzucic , bo niedawno znów brałam-totalne są p[o nim ubytki na zdrowiu po wynikach moich badń
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.