Menu

ciąża,poród

Witajcie dziewczyny.Może to nie jest pytanie,ale bierze mnie coraz większa trema gdyż do porodu około 3miesiące.Jak Wy to przechodziłyście???Co prawda to mój 3ci poród,ale strach jest ogromny.Dlaczego waszym zdaniem tak bardzo się przejmuje????

ika1986
 775  11

Znajdź pytania na ten sam temat:

Poród poród

Odpowiedzi

karolincia
Za drugim razem bałąm sie bardziej myślę ze to dlatego że wiedziałam co mnie czeka Ty chyba podobnie Trzymaj się dasz radę!
monilajsa
Dlatego, że wiesz co cię czeka. Przy pierwszym porodzie boisz się, bo nie wiesz co cię czeka a przy następnych też się boisz, bo już wiesz jaka jazda się szykuje.(prezent)
xkasiulax
Ło!mamo!ja panicznie bałam się porodu:)..nastawiłam sie bardzo negatywnie,na ogromny,przeogromny ból!!!i co rozczarowałam się miło poród trwał 5i pół godz.fakt bolało jak diabli ale da się przeżyć.Zwłaszcza,że to twój trzeci poród przeżyłaś tamte,przeżyjesz i ten:)....wiesz co cię mniej więcej ''czeka:)(prezent) będzie dobrze:)(kciuki)
amalka
A ja miałabym nadzieję, że będzie tak łatwo i mało-boleśnie jak za pierwszym razem (grins) Miałam szybki, łatwy i przyjemny poród więc pewnie bałabym się, że może być inaczej (gorzej) niż wówczas gdy na świat przychodził Krzysio... Gdybym miała gwarancję, że poród wyglądał będzie jak poprzedni- jechałabym na porodówkę z wielkim uśmiechem na ustach (grins)
Nie przejmuj się na zapas! Dasz radę (kwiatek)(kwiatek)(kwiatek)
natalka8811
Ja do pierwszego porodu nastawiłam się pozytywnie od początku:)I tak było dopóki nie zaczeły sie bóle ale te końcowe chciałam iśc do domu(smiech) Ale dałam rade nue było ,źle ale wiem,że przy drugim jak bym miała rodzic to bym się juz bała:)
Ada3610
ja też mam ok 3 mc do porodu i straaaasznieeeeeee się boje(smiech)
renata29
Przeżywam właśnie coś podobnego co opisała amalka:)Pierwszy poród był super,w ogóle się wcześniej nie bałam i okazało się,że słusznie ale teraz właśnie myślę,że nie będzie już tak różowo i to napędza mi lekkiego stracha...
NATI
ja jeszcze mam troche czasu do porodu ale tez sie boje tym bardziej ze pierwszy raz rodze w Irl ,w pierwszej ciazy tez sie balam nie wiedzialam co mnie czekam rodzilam w kraju
Iwona1977
przy pierszym dziecku sie nie balam ....az do skurczy ktore trwaly 7 godz i myslalam ze umieram... przy drugim(gdzie mialamskurcze ledzwiowe) i trzecim juz od 7 mc mialam takiego pietra ze spac po nocach nie moglam bo wiedzialam co mnie czeka ...nic sie na to nie poradzi,co ma byc to i tak bedzie ...przezyjesz
ika1986
No może by było inaczej ale pierwszy poród z Agatą trwał od niedzieli 4tej rano do wtorku do 18.50 więc była masakra,chociaż opieka super.A za drugim razem trafiłam na fatalną opieke i źle byłam traktowana,bo położne narzekały,że są już zmęczone po zmianie a lekarz zszywał mnie praktycznie na żywca.Ale rodziłam za drugim razem w innym szpitalu i bardzo narzekam. A może ten strach dlatego,że Kacperek nie żyje co miałam fatalną opieke przy porodzie....????
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.