Menu

CO MAM MYSLEĆ?????

Witam srerdecznie wszystkie Netmamy(awve) Mam takie pytanie 20dni spoznia mi sie miesiączka zrobiłam test ale wyszedł negatywny,więc poszłam w piątek do ginekologa a ten zapisał mi Luteine kazał brac 3x2pod język.Wzięłam juz 12 tabletek ale dzisiaj rano dostałam jakiś dziwnych upławów takich ciemno brązowych Dziewczyny jak myslicie czy to moze byc oznaka ciąży czy zbliżającej sie miesiaczki.Czekam na wasze odpowiedzi z gory Dziekuje (kwiatek)

Joanna30
 661  10

Znajdź pytania na ten sam temat:

Planowanie dziecka Zdrowie brak miesiaczki ciaza

Odpowiedzi

elcia236
prawdopodobnie dostałaś luteinę na wywołanie miesiączki.Jezeli lekarz nie potwierdził ciaży-to małe prawdopodobieństwo zebyś była
Joanna30
Lekarz stwierdził ze za wczesnie jest jeszcze aby on mogł stwierdzic ciąze powiedział ze mam przez 10dni brac tą Luteine i jak nie dostane miesiączki mam zrobic test znowu i przyjsc do niego to mnie wysle na usg
delft
Luteina Ci nie zaszkodzi podaje sie na wywołanie @, ale takze na pdotrzymanie ciązy!! Więc - o ile nie jest sie w ciazy po jej odsawieniu powinien poajwic sie okres predzej czy pozniej, to przy ciązy wspomaga one działanie ciałka żóltego i pomaga w zagnieżdzenniu sie jaja plodowego wiec bez paniki dalej ja bierz i czekaj na efekty :)
Iwona1977
ach dziwny lekarz... skoro testy potrafia wykryc wczesniej ciaze a on tego nie potrafil stwierdzic to dlaczego nie wyslal na badanie krwi tylko od razu dal luteine?
samanita
Mozliwe ze te brazowe uplawy jak piszesz to juz oznaka miesiaczki tzn ja jednego miesaca(kiedys) mialam tylko taka brazowawo-czerwonawa wydzieline kilka dni, a normalnego okresu nie - lekarz powiedzial ze poprostu taka byla miesiaczka. Mysle, ze bierz narazie ta luteine, a po tych 10 dniach zrob test
fiolka
Sorry, ale 20 dni spóźnienia to są 3 tyg plus 2 tyg od teoretycznej owulacji i dajmy na to 2 tyg od poprzedniej miesiączki (nie wiem jak długie masz cykle i jak wiemy ciąże w tym kraju liczy się od ostatniej @) to nam daje ok. 7 tyg ciążę, a taka jest absolutne do rozpoznania.
Luteina na pewno Ci nie zaszkodzi.
patrycja21
wiesz lekarz powinien ci usg , zanim dał luteine ja miałąm identyczna sytuacje nie dawno i poszłąm i lekarz zrobił usg i dał mi duphaston brałam go tydzien a potem czekałąm jakies 3 - 4 dni i dostałąm okres a te upławy to normalne przy braniu tych hormonów
Madziulkaaa
Mi tez lekarz dal luteine i po 5 dniach kazal mi sie zglosic jak nie dostane miesiaczki zglosilam sie i nadal niebylo wiadomo czy jestemm wciazy dopiero z badania krwi mi wyszlo ze jestem w 4 5 tyg ciazy i dalej bralam luteine na podczymanie ciazy;p
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.