Menu

co robicie???

Witam drogie mamy!!!

wczoraj byłam z Maja u lekarza przepisała jej antybiotyk TAROMENTIN ....I dziś już raz zrobiła kupę w Majtki taka , ze od razu wanna była konieczna , i teraz też tak samo , tylko, ze tym razem założyłam jej pieluchę i przebrałam...A moje pytanie brzmi, czy powinnam iść znów do lekarza i powiedzieć,ze ma biegunkę po tym antybiotyku ?? Bo moja córka zazwyczaj je to samo , wiec to na pewno po antybiotyku...


i chciałam się tez zapytać czy jak wasze dzieci Nie maja gorączki , ani kataru ...tylko mokry kaszel to wychodzicie z nimi na spacer, chociaż krótki, czy siedzicie w domu...bo jeden lekarz mówi , ze siedzi się w domu jak jest taki kaszel , a drudzy ze wychodzi się zawsze , no chyba ze gorączka...Co powinnam zrobić na tą biegunkę ...A dodam , ze do tej lekarki poszłam 1 raz bo jest nowa ma jakieś 35 lat...Bo akurat było do niej wolne miejsce...dziekuje z odpowiedzi...

Majaaaaaa0000
 1696  14

Znajdź pytania na ten sam temat:

1-3 lat Zdrowie dziecko lek

Odpowiedzi

smerrfetka
LEKARKA POWINNA ZMIENIĆ ANTYBIOTYK jak najbardziej skoro ma biegunkę,moja mała tak miała i pediatra bez żadnego ale przepisała inny i osłona tu nic nie da.A co do spacerków możesz chodzić na nie długie spokojne spacerki.....Ja chodzę ,ale to ja(telefon)
Majaaaaaa0000
A ona bierze coś osłonowego Acidolac baby ...godzinę po antybiotyku...
Majaaaaaa0000
Spróbuje dziś lub jutro rano zapisać się do lekarza...
smerrfetka
nie ma sensu dawać antybiotyku po którym dziecko sie męczy.....sama możesz iść do przychodni do pediatry i powiedzieć jaka jest sytuacja niech zmieni antybiotyk po prostu........
Majaaaaaa0000
ja też wyszłam dziś z Maja na trochę ...znaczy babcia z nią wyszła...
Majaaaaaa0000
U nas jest tak głupio, ze jak nie ma numerków to ci dziecka nie przyjmą ...chyba,ze będziesz czekała aż wszystkich dzieci przyjmie lekarz i go poprosisz...to jeszcze może się uda...dzwoniłam i dziś nie ma już numerków, a chciałabym iść do tej co przepisała ten antybiotyk...Ale ona przyjmuje w poniedziałki i środy! wiec nie będę czekać i pójdę do innego jutro ...
Majaaaaaa0000
@basiu zaraz jak zrobiła kupę , przebrałam ja i ubrałam ponownie ...nie miała żadnych krostek na pupie , tylko biegunkę ...
karolincia
Z kaszlem wychodzimy ale podczas kuracji antybiotykiem to juz nie
jagoda30
a nie masz tel do tej lekarki? Ja do swojej rodzinnej mogę zadzw o każdej porze.Nie wiem ile Twoja córka ma lat, ale z małym dzieckiem to może tylko na króciutkie spacery, jak jest antybiotyk, bo mała jest podwójnie osłabiona.My teraz też jesteśmy na taromentinie u nas jest ok
jolla30
ogólnie nie lubie tego antybiotyku bo mały zawsze po nim albo sie odparzał,albo miał biegunke,ale to dopiero po kilku dniach stosowania...jesli u ciebie wyszła tak odrazu ta biegunka tolepiej zmienic...a na dwór jak jest w miare spokojnie i nie wieje to na chwile bym mała brała...
jolla30
ogólnie nie lubie tego antybiotyku bo mały zawsze po nim albo sie odparzał,albo miał biegunke,ale to dopiero po kilku dniach stosowania...jesli u ciebie wyszła tak odrazu ta biegunka tolepiej zmienic...a na dwór jak jest w miare spokojnie i nie wieje to na chwile bym mała brała...
aniula
Mieszkam w De i tu lekarz podczas brania przez syna antybiotyku kazał chodzic normalnie do szkoły, mały wyzdrowial(kciuki)
Majaaaaaa0000
niestety u nas nie podają nr telefonu lekarze...antybiotyk wycofałam i już jutro nie podaje go tylko idę do lekarza...dziękuje za odpowiedzi...:
rozowa82
taromentin to odpowiednik augumentinu.... moja dostąła biegunki włąsnie po augumentinie a po taromentinie jakos nie... ale zawszep owinno sie brac osłonowo przy kuracji antybiotykowej
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.