Menu

co to moze byc?????

hej dziewczyny!!!!!!!! dzis mam do was pytanie nietypowe , mianowicie kilka dni temu (okolo 10 dni) zrobila mi sie taka kulka w brzuchu w okolicach pepka po lewej stronie. bardzo mnie to bolalo i mailam takie skurcze jak od zoladka , ale najadlam sie nospy forte i przeszlo... od przed wczoraj jak tylko sie schyle albo odwroce to tak mnie to boli ze juz wytrzymac nie umiem, uczucie jakby pieczenia w srodku ia takiego jakby sciagniecia kurcze nie wiem jakby to opisac. dzis bylam w biedronce na zakupach nadzwigalam sie jak glupia i tak mi teraz dje popalic ze szok, ani chodzic ani siedziec, boli jak byk. i tak sie zastanawiam co to moze byc??????????nospa juz nie dziala :-( przecierz po lewej stronie od pepka nic tam raczej nie ma co nie????? na jajniki za wysoko... no i ta smieszna kula...jak myslicie co to moze byc????? nie umiem nawet brzucha wciagnac bo tak boli, , kurde boje sie zeby to nie bylo jakies raczysko nie daj boze....guz albo co...wiem musze isc do lekarza ale jestem ciekawa co wy sadzicie na ten temat, z góry dzieki za odpowiedz!!!

agunia30
 1275  9

Znajdź pytania na ten sam temat:

Zdrowie zdrowie mamy

Odpowiedzi

agunia30
no ja tez o tym pomyslalam zwlaszcza ze nasila sie jak dzigne cos , moja malutka jak biore na rece to tez boli a wazy tylko 8 kilo. ale zawsze myslalam ze przepuklina jest nisko....a to mam tak wysoko kolo pepka......
renata29
ja też od razu pomyślałam o przepuklinie...a po lewej stronie od pępka coś jednak musi być skoro Cię boli:)
MAJA15
Skarbie masz przepukline brzuszną tak jak ja, teraz czeka mnie operacja no i to jest łaśnie od dżwigania!!
krasna1
przepuklina
Achcha
j.w - leć do chirurga!
agunia30
jasny gwint!!!!!!! ale zescie mnie nastraszyly!!!!! jak to sie leczy?????? naprawde konisczna operacja??? ja mam 7 miesieczna core w domu i jestem z mezem sama jak palec nie moge sie polozyc do szpitala nie ma takiej mozliwosci;-( ale zeby mi sie to tak nagle zrobilo????? nigdy nie mialam takich problemow.... kurde nie wyobrazam sobie nie wzoasc dziecka na rece musi byc jakis sposob! moze musze schudnac????????dodam ze jestem przy kosci.......
agunia30
przepraszam za bledy ale mam zuzanke na kolanach i pomaga mi pisac hehe
ulenka091987
odchudzanie nic nie zmieni, zabieg będzie konieczny, gdyż ta kulka to jest jelito, które wyszło przez dziurę między mięśniami, z tego co się orientuję to zabieg jest szybki i po jednym dniu wychodzisz ze szpitala, ale dźwiganie musisz ograniczyć do minimum, gdyż może być jeszcze gorzej, w skrajnym przypadku może dojść do martwicy jelita i wtedy dopiero będzie problem, bo już będzie poważniejsza operacja, radzę jak najszybciej do lekarza zwłaszcza jeśli Cię to boli
niunia2776
też mi się wydaje ze to może byc przepuklina
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.