Menu

Co zrobić?

Wczoraj wyszłam ze szpitala ze swoją młodszą córką. A było to tak we wtorek w zeszłym tygodniu Ania(14m-cy) zaczęła wymiotować. Wiec pojechałam do lekarza. Powiedziałam ze nie przyjmuje żadnego picia ani jedzenia ani leków. Pani doktor napisała mi na karteczce jakie leki mam jej kupić i podawać. I dodała ze to grypa żołądkowa i jak te leki nie pomogą to mam to przeczekać to nie powinno potrwać dłużej niż 3 dni. Więc... czekałam tego samego dnia wieczorem Ania dostała silnego rozwolnienia a ja.....czekałam i jeszcze jeden dzień. Następnego dnia czyli w czwartek rano dziecko już nie miało siły nawet siedzieć. Pojechałam odrazu do szpitala. Okazało się ze dziecko było już skrajnie odwodnione. Po badaniach wyszło że miała "rotawirusy typu b" I w domu by się wykończyła. Co zrobić z takim pediatrą?

sylwia71310
 776  9

Znajdź pytania na ten sam temat:

1-3 lat Zdrowie dziecko 14m-cy

Odpowiedzi

monique25
ZGŁOSIC W PORADNI (zlosc) Ja bym tego pediatre chyba udusiła (zla)
JUSTYLKA
zglosilabym na piśmie do poradni rejonowej i napisała skarge do NFZ,niech wiedza z kim podpisują umowy
lizzy11
ja bym sie nie zastanawiala tylko zmienila na innego lekarza, narazac dziecko na takie cierpienie? moj maly jak mial rotawirusa, to wlasnie pol dnia nie chcial pic ani jesc, wymiotowal i mial biegunke, to tylko zadzwonilam do mojej lekarki i natychmiast kazala nam przyjezdzac na odzzial do szpitala, bo dziecko jak wymiotuje i nie spozywa plynow to bardzo szybko sie odwadnia, to nie to samo co dorosly... wiec na twoim miejscu nawet bym sie chwili nie zastanawiala.
myszka838383
w głowie się nie mieści! pozwólcie że napiszę co nam się przytrafiło...mały ząbkował ( cztery czwórki na raz) gorączka 40 stopni..jedziemy an pogotowie..lekarka karze podać wieczorem nurofen i cały czopek pyralginy( jak wiadomo pyralgina jest silnym lekiem i dla dorosłych) biegne do apteki..farmaceutka dopytuje..woła drugą i robią wielkie oczy!!!! złapały się za głowy i pytają co to za lekarka kazała mi na raz podac taka dawke leków przeciwgoraczk. 1,5 rocznemu dziecku!! absolutnie nie miesza sie nurofenu z pyralgina!! kazały dac tylko pól czopka pyralginy bo po tamtej dawce dziecko mogłoby mi sie NIE OBUDZIĆ!!! Dlatego sylwia71310 wiem jaka jesteś wściekła na tego babsztyla (zlosc)(zlosc)(zlosc)(zlosc)(zlosc) ja niestety nie miałam sily i czasu zeby sie z kobieta kłocić bo z takimi nie wygrasz..ale tobie zycze powodzenia..i nie zostaw tego tak..
KlaudynaK
zgadzam się z @Justylka, nie przepuściłabym tego za nic. Skarga koniecznie. Ja uparta jestem, tym bardziej jeśli chodzi o dzieci, weź pod uwagę, że ona może tak załatwić jeszcze jakieś dziecko. Powodzenia. Napisz skargę i na razie zmień pediatrę.
agnieszka79
ja bym zmieniła lekarz,a skargę bym i tak napisała,bo jak tak można,tym bardziej że to chodziło o małe dziecko,skandal(zlosc)(zlosc)(zlosc)
Agnieshka76
Zmienić lekarza musisz koniecznie. I skargę też napisz żeby żadna inna matka nie musiała przeżywać tego co TY. Dużo zdrówka.
mammma
napisać skargę do NFZ!!!
mammma
i zmienić pediatrę, dziewczyny mają rację.
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.