Menu

Cukierki Kopiko

Czy waszym zdaniem cukierki typu kopiko, albo żelki o smaku Coli nadają się dla dzieci?! Mi się wydaje, że ona maja jakieś pewnie śladowe ilości kofeiny. Mój mąż twierdzi, że tylko aromat kawowy i aromat coli ale że kofeiny nie ma i raczy nimi czasem Rafała. Co myślicie?

Aagataa
 2805  8

Znajdź pytania na ten sam temat:

cukierki kopiko

Odpowiedzi

kasia13_archiwum
Dla dzieci??? Moim zdaniem nie... Zelki o smaku coli jeszcze ujdzie, ale cukierki copico na pewno nie.
Przeciez one maja normalnie kawe w srodku.
Jak nieraz sie ich najadlam, to bylam taka nakrecona, jakbym sie kawy napila... :)
kasia13_archiwum
Sorry... kopiko...
Juli1303
nie popadajmy w przesadę. Ja bym nie dała czekoladki z wódką,,, ale kopiko 1cukierek?/ Sama je jadłam jak byłam dzieckiem
kasia13_archiwum
No pewno. Bo zyjemy w takich czasach, ze kopiko to jedyne dostepne slodycze i jak dziecko tego nie zje, to mu czegos waznego zabraknie...
Juli1303
nie wiem czy precelka czy eklerka ale ja eklerka to bym nie dała dziecku.
z resztą moje dziecko nie może jeść słodyczy. W ramach tego daje mu suszone owoce i musli
kasia13_archiwum
Ok... co by nie dawac lub dawac. Nic co ma kofeine nie jest dla dzieci i juz. Moja Fatima ma 6,5 roku, Yasmina bedzie miala 3 latka i jakos do nich dociera, ze sa rzeczy, ktore nie sa dla dzieci, bo maja kofeine, to jest np. Ice Tea, czarna herbata, Cola, kawa, i wszystko pochodne, alkohol... oraz wszystkie slodycze, ktore maja te skladniki w swoim skladzie.
Jezeli sie jest w mowieniu NIE konsekwentnym, to dzieci to rozumieja i nie marudza.
Jak Fatima cos chce, a to nie dla niej jest, to wystarczy, ze powiem jej, ze to nie dla dzieci, bo np. ma kawe i po temacie.

Jest taki wybor slodyczy, ze mozna zawsze cos znalesc.

A ogolnie to tak jak @Juli... daje moim corom suszone owoce i slodycze müsli. I one to lubieja.
Juli1303
U mnie nie ma wyboru bo nie może . Raz w miesiącu dostanie kostkę czekolady. A on kocha słodycze.Ale niestety zastępuje je i sie cieszę w sumie
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.