Menu

Czapka wełniana

Hej,są tu Mamy,które czasem coś robią na drutach?
Córa marzy o czapce z ogromnym pomponem.
Mam w domu druty,kiedys dla relaksu dziergałam sobie opaski,szaliczki i takie tam,znam 2-3 wzory,mało,bo mało.
Ile kłębków włóczki potrzeba na taką czapkę i szalik? Wyjdzie to wyjdzie,nie-to spruję.(kwiatek)

olenka78
 525  14

Znajdź pytania na ten sam temat:

Dorośli Czas wolny i Sport czapka szalik wełna

Odpowiedzi

Nena
Robilam w ubiegłym roku szalik i na 33 oczka prawe i lewe dość gęste zeszło mi prawie 2 motki wełny. Także wydaje mi sie ze na czapke i szalik spokojnie 4 motki.
olenka78
Nena,a co zrobic,zeby boki tak sie nie zwijaly?
olenka78
A Ty Smerfetko moze wiesz?
olenka78
Boo denerwuje mnie takie podwijanie sie...
ewlirinka
Szalik nie będzie się podwijać jak zrobisz ścieg 1 prawy 1 lewy i tak cały czas.
ewlirinka
Kurde, to chodziło o szalik....zamotałam się-przepraszam:)
olenka78
Dzieki dziewczyny(poklony)
Nena
Dokładnie jak mówi ewlirinka.
czekoladka22
tak ja kupiłam też parę kłębków i nie umiem sie zabrać za tą czapkę mam parę rzędów zrobione i nie mam natchnienia:(
czekoladka22
zależy jakie dziecko duże bo ja chciałam dla noworodka i myślę że mi jeden wystarczy zobaczymy tak jak dziewczyny mówią 2 -3 kłębki powinny ci wystarczyć :]
jagoda30
Nie będzie się zwijać bodajże ściegiem angielskim, grube i ciepłe przy okazji
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.