Menu

czemu on ciagle marudzi

drogie mamy moj synek po skonczeniu zastrzykow dostal plesniawek stosuje preparat aphtin ale nie bardzo mu to pomaga i czy od tych plesniawek moze byc marudny i nie chciec jesc

justynka22443
 1076  6

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Opieka nad dzieckiem maruda dziecko

Odpowiedzi

kasiaimaks
...wyobraź sobie jakbyś się czuła mając w ustach pleśniawki...jeśli lek nie pomaga idź do lekarza.
moniajulitka
no i to koniecznie bo wcale nie są takie nie niebezpieczne jak się co nie którym wydaje.a poza tym po co maluszek ma się męczyć a Ty razem z nim:-)
Kayah
Aphtin jest za słaby. Lekarka przepisała mi Nystatynę i pleśniawki zniknęły. Idź z dzieciątkiem do lekarza.
KlaudynaK
tak, tak może być... A Ty jakbyś się czuła jakbyś miała pleśniawki na ustach? Chciałabyś jeść? Staś na pleśniawki miał Nystatynę.
aniula
Pleśniawki bola!!!idz do lekarza tak jak napisały dziewczyny....Zmieni lek i bedzie lepiej:))
iwhawana
mój synek też miał pleśniawki, podawałam mu aphtin to lekarz kazał mi go wyrzucić. Polecam najzwyklejszą witaminę A+E broń boże nie podawaj kapsułki tylko przekuj igłą a płun wyciśnij dziecku do buzi stosuj 2razy dziennie rano i wieczór najlepiej po karmieniu. Pozdrawiam
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.