Menu

Czeste budzenie w nocy

Witam,mamusie(kwiatek)(kwiatek)(kwiatek) Moze poradzicie mi cos dziewczny...Moja corcia niedlugo skonczy roczek i od kilku dni bardzo zle sypia w nocy.Potrafi sie budzic kilkanascie razy w ciagu nocy i ja juz nie daje rady.Wczesniej spala dobrze,budzila sie moze 3-4razy.Zastanawia mnie tez fakt ze zaczela zasypiac w dziwnej pozycji na brzuszku z pupa wypieta do gory i podkurczonymi nozkami.I jak ja probuje przelozyc na bok to ona we snie nawet wraca do tej pozycji. budzi sie co chwile z placzem i strasznie wierci.Nigdy tak nie robila i zastanawiam sie co to moze byc.Zaczela tez wstawac na nozki w swoim lozeczku-czy mozliwe jest ze ja bola wlasnie nozki i dlatego tak robi no bo wiadomo ze dla niej to tez jest niezly wysilek zeby wstac.Czy mialyscie z czyms takim do czynienia?

wikaa020 Mamusia
 557  12

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Zdrowie budzenie sie w nocy sen dziecko

Odpowiedzi

beatka7623 Mamusia

Moja ostatnio tak miała Bolał ją chyba brzuszek bo później była biegunka 2-dniowa (pout) Albo polubiła tą pozycję i cierpnie

Kasia011085 Mamusia

wiesz co mój Misiek też ostatnio niespokojnie sypia!!moje koleżanki mają podobne problemy!!wiec możliwe,że to wina nieustannej zmiany pogody,ciśnienia.....tak myślę....pozdrawiam(prezent)

Ania1406 Mamusia

O pozycję do spania się nie martw ,bo mój mały śpi tak samo (grins)(grins)(grins)(grins) i ile razy go poprawię ,to on i tak ułoży się tak samo....(wow)(wow) .Mój Mikołaj przed roczkiem też spał dobrze (budził się między 01.00 a 02.00) i dopiero rano ,a teraz też nie chce za bardzo spać.Moja babcia mówi, że może być przemęczony.Bo cały dzień chodzi "biegiem" i nawet nie ma czasu jeść.Za dużo wrażeń chyba ma....

martnow82 Mamusia

A może ząbkuje i dlatego tak się budzi.

wikaa020 Mamusia

Zabkow ma 6 i narazie nie widac zeby cos sie wyzynalo,poza tym ona mi wogole nie plakala jak wychodzily jej zabki a szly jej 4 na raz.

rozowa82 Mama

podobno dzieci spią w takiej pozycji jak ząbkują,moja tez tak spała w okresie jak ostro ząbkowała, przez zęby budziłą mi sie do 15 miesiaca zycia....
a to ze ci nie pałakała jak jej zabki wychodziły tonie znaczy ze teraz tez tak będzie...
jeżeli bardzo cie to niepokoi to skonsultuj sie z pediatra....

natalka8811 Mamusia

no to fajnie bo moj babel 10 m tez tak spi i tez sie zastanawialm co mu sie dzieje :)wiec juz chyba wiem:)a wlasnie jest w trakcie zabkowania:)

amelializak Mamusia

moja mała (10mies.)identycznie robi,a ząbków żadnych jeszcze niema..

Beki SuperMama

No to mi ulżyło, bo moja też odstawia ewolucje w łóżeczku..

aneta1262 Mamusia

moje córki tez tak spia... i nie widze aby im coś bylo a ząbki maja już wszystkie... moja jedna córa tylko źle sypia... ale myśle że to za sprawa pogody...bo ostatnio już jest lepiej...

Achcha Mamusia

A ja Wam powiem, że mam inną teorię na wyjaśnienie tego zachowania. Jakieś dwa miesiące temu Grześ nauczył się wstawać na nogi i właśnie wtedy zaczął spać na brzuchu z wypiętym tyłkiem do góry. Gdy przebudzał się w nocy to nie jak wcześniej leżał i marudził albo płakał tylko od razu się zrywał na nogi i tak po ciemku stał i gadał coś albo się bawił zabawką wiszącą w łóżeczku. Wkurzało mnie to, że nie wiem dlaczego tak się często wybudza. Wymyśliłam, że może dziecko jest tak zafascynowane swoją nową umiejętnością, że wciąż i wciąż ją wypróbowuje i udoskonala. Teraz też sypia na brzuszku ale już się nie zrywa na równe nogi w nocy(grins) - ten etap już minął - ciekawe co przed nami????

mycha2706 ExpertMama

U mnie identycznie jak u @ Achcha(kciuki) ale może dlatego,że my po sąsiedzku prawie;)(grins)

Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.