Menu

czopki ciąża

kobitki mam pytanko jestem w 23 tygodniu ciąży okazało sie ze mam grzybice ale zdaza sie to czesto lekarka przepisała mi czopki nystatyna no i zaczełam brac ale budze sie rano bo nodze poleciało mi troszke wodnistego takiego białego śluzu a na bieliznie był gesty taki efekt został po nocy po tym czopku ale wykapałam sie i jest juz ok na bieliznie miałyscie cos takiego pozdr

izunia83
 779  7

Znajdź pytania na ten sam temat:

Ciąża Zdrowie ciaza

Odpowiedzi

flame123
ja miałam podobnie; myślę, że czopek się rozpuścił po prostu
aga24
Ja też tak miałam to czopek się rozpuścił.Nie martw się:)
maja1482
normalne:) jest tak jak piszą dziewczyny... noś wkładkę i będzie ok:)
Majaaaaaa0000
czopek się rozpuścił tak jak pisza dziewczyny!!! będzie tak za każdym razem kiedy włożysz czopek...(awve)
tlolek
normalny efekt nystatyny, tak jest za każdym razem
margolcia85
normalne - ja też tak miałam :) tez sie wystraszyłam ale p. doktor mnie uspokoila :) nie martw sie bedzie ok!
JustiSam
Kazdy czopek sie rozpuszcza i cos wtedy wylatuje.(kciuki)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.