Menu

Czy ja przesadzam ?

Moja teściowa mówi że ja chce zrobic z dziecka kaleke ( syn ma rok ) a chodzi o to ze zaóważyłam ze podaje dziecku jedzenie nie myjąc bezpośrednio przed tym rąk . Jest to np kawałek bułki , ciastka czy czekolady i własnie przy czekoladzie oblizuje przy tym swoje palce po czym tymi samymi podaje dziecku . Mi to sie wydaje raz nie smaczne dwa niehigieniczne tym bardziej ze teściowa ma problemy z zebami poprostu ma popsute. Obraziła sie na mnie za zwrócenie uwagi . Jeszcze jedno co mnie oburzyło to zabawa z odkurzaczem wyciąga mu na srodek pokoju i mały sie bawi . Przecież to najgorsze skupisko bakteri ! Ja wiem ze nie powinno sie przesadzac ale sa chyba pewne granice .Prosze powiedzcie mi czy ja przesadzam? Czy mam racje ?

Czy ja przesadzam?

Wisienka
 908  16

Znajdź pytania na ten sam temat:

1-3 lat Opieka nad dzieckiem higiena

Odpowiedzi

Mandarinios
dziecko powinno się od początku uczyć higieny.... Poza tym nie przejmuj się tym, że teściowa się obraziła, pewnie zrobiło jej się głupio.... ja też jestem uczulona na tym punkcie... sama też nie oblizuję nic co podaję dziecku...
Mysiaa
mi się też nie podoba jak u mnie teść robi identycznie jak Twoja teściowa....aż k***** można dostać.Bo czy zęby są zdrowe czy nie to zarazki każdy człowiek ma.O oblizywaniu rąk nie mogę nawet słuchać,teść jak tak zrobi to za każdym razem zwrócenie uwagi kończy się awanturą.Poza tym to nasze dzieci więc mamy prawo zwrócić uwagę i powiedzieć,że coś nam się nie podoba.A tak na marginesie ręce powinno się myć a nie oblizywać.
Wisienka
Dzieki dziewczyny bo juz myślałam ze może cos ze mna nie tak
Mandarinios
chyba nie tylko ze mną....
frytka
wiesz wydaje mi sie rownież,ze nie przesadzasz
dobrze,ze dobasz o dziecko:)
Mandarinios
Heh ja bym chyba tak nawet zrobiła, jak napisała @Kasia :D oblizałąbym paluchy i podałabym Teściowej :D:D:D taka byłabym wredna :) Kasiu nie mówiąc o przeżuwaniu pokarmu dla dziecka blah......
Wisienka
Oj ma zabawki i to sporo ale wiesz jak to jest ... no wiesz gdyby o zlapanie tylko chodzilo to jest chwila skonczysz odkurzanie i czesc a on sie bawi sam wchodzi na niego macha rura na wszystkie strony przy tym bierze raczki do buzi czasem zdazy mu sie buzia dotknac itp .
Mysiaa
schowaj odkurzacz w szafie i zamknij na klucz(grins) .Powiedz teściowej ,że nie pozwalasz żeby synek bawił się odkurzaczem bo to jest siedlisko kurzu i bakterii.Niech nie myśli,ze moze decydować o Twoim dziecku w tej kwestii.(kwiatek)(kwiatek)
Zana
zgadzam się z @superlaska1986 (kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)
gocha2914
Uważam że masz rację, ale niestety starsi ludzie mają swoje przekonania, wiem coś o tym. Oby nie skończyło się to infekcją albo czymś gorszym
moput
:) A ja tak się zastanawiam czy nasi rodzice tak bardzo zwracali uwagę na nieoblizywanie rąk, smoczków, plucie na chusteczki i wycieranie nam nimi buzi, rozdrabnianie pokarmów własnymi zębami itd.itp. :)) I żyjemy jakoś :))
euphoria29
Ja również przystaję przy opinii @superlaska 1986(kciuki)
asqa
moput(klaszcze)(klaszcze)(klaszcze)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.