Menu

czy moge byc w ciazy?

witam,mjesiac temu wielokrotnie nie bralam tabletek antykacepcyjnych, miewalam krwawienia raz na tydzien a ostatnie trwalo 3 dni nie biore narazie tabletek poniewarz podejrzewam ze moge byc w ciazy . Dostrzeglam rowniez niedoskonalosci na twarzy i brak ochoty na sex . Czy moje podejrzenia sa sluszne ?

martaK000
 510  8

Znajdź pytania na ten sam temat:

antykacepcjia ciaza

Odpowiedzi

amalka
Wszelkie znaki na niebie, ziemi i Twojej twarzy znaczą że tak! Do tego czuję niesamowite wibracje przez montor (krejzolka)(krejzolka)(krejzolka) Kup test i nie zadawaj dziwnych pytań.

Jeśli nie chcesz zajść w ciążę, stosuj antykoncepcję jak należy. Jeśli nie potrafisz- szklanka wody zamiast (kciuki)
amalka
Miało być wskazują a nie znaczą. To efekt szoku chyba...
emikacpi
Oczywiście możesz być w ciąży ... ale my lekarzami nie jesteśmy ... radzę zrobić test ciążowy :)
emikacpi
Ja też jestem w szoku (krejzolka)
Tuptolek
zrób test, idź też do lekarza, tabletki się albo bierze regularnie, albo wcale, po co brać nie regularnie? Przecież wtedy i tak nie mają działania, a stąd masz właśnie te jednodniowe krwawienia, zmiany na twarzy jeśli się pojawiają to na pewno o wiele później
goskapolak
A propos niedoskonałości: może źle dobrałaś krem do twarzy?(grins) Takie niedoskonałości mogą być powodem braku ochoty na seks.
Iwona1977
Niedoskonalosci to raczej efekt uboczny brania tych tabletek (lub nie brania) a nie ciazy , moze to trądzik młodzieńczy :-)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.