Menu

czy spełni się moje największe marzenie???

dziewczyny mam pytanie ale jeśli nie chcecie odpowiadać lub uważacie że to głupie -proszę nie odpowiadajcie i nie wyśmiewajcie tej iskierki nadzieii.a chciałam zapytać czy możliwe żeby 8 dnia od spodziewanej miesiączki test ciążowy był negatywny mimo ciąży?w sumie od 17 dni nie mam okresu i boję się zrobić jeszcze jeden test....pierwszą ciążę straciłam w 23 tc.,czy jeśli zrobiłam test 8 dnia i był negatywny czy to znaczy że znowu się nie udało???(aniol)

ANAHANA84
 1080  13

Znajdź pytania na ten sam temat:

Ciąża Partnerstwo i Rodzina ciąża test ciążowy

Odpowiedzi

emila2606
zrób sobie drugi test jeśli nadal nie masz okresu i najlepiej z porannego moczu.
mammma
nie wiem, podobno testy mają dużą czułość. zrób badanie krwi, wynik jest wiarygodny juz po 7 dniach od zapłodnienia.
malgosia
czasami test moze nie wykazać tak wczesnej ciąży, choć teoretycznie wykrywa już 6-dniową. Poczekaj jeszcze tydzień i p owtórz albo zrób badanie z laboratorium z krwi- jest najpewniejsze.
Edytka85
Zrób test najlepiej inny tym razem, a dla pewności tak jak radzą dziewczyny badanie w laboratorium. Trzymam kciuki!!!!
33anna
trzymam kciuki!!!(prezent)
Mamusica2008
Zgadzam się z dziewczynami zrób test krwi bo on daje 100% pewność, a tak poza tym to trzymam za ciebie kciuki (kciuki) żeby się okazało że to jednak ciąża(grins) Pozdrawiam(cukierek)
paulaa
trzymam kciuki (kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)
Agulek
ja robiłam trzy testy i każdy wyglądał na negatywny:(,aż wreszcie po dwóch tyg zdecydowałam się iść do lekarza i wyszła fasolka,więc nie można tak do końca wierzyć tym tescikom:).Mam je do dziś:).Obecnie jestem w 7 msc ciązy,więc trzymam kciuki i głowa do góry bedzie dobrze:)
JUSTYLKA
powodzenia(grins) i odezwij sie jak już będziesz pewna
ANAHANA84
bardzo WAM dziękuję za dobre rady i za słowa otuchy.jutro zrobię badanie krwi ale w sumie to nie czuje się ani na miesiączkę ani na ciążę.(kciuki)(kciuki)(kciuki)(smutna)
ANAHANA84
no i już wiem....byłam u pani doktor,dostałam zastrzyk na wywołanie miesiączki i mam wykonać badania na hormon tarczycy-podobno coś jest nie tak.po zrobieniu tych badań zobaczymy co dalej?
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.