Menu

Czy to możliwe...?

Moja coreczka(15 miesięcy) miała katar i troche kaszelek, lekarz przepisał jej antybiotyk o nazwie Ospamox i zauważyłam cos niepokojącego.... mianowiecie od pierwszego dnia podawania leku stała się strasznie nadpobudliwa, wszystko powodowało u niej niesamowitą gresję, jeszcze czegoś takiego nie widziałam.....(wow) skojarzyłam, że wcześniej kiedy miała 5 miesięcy brała ten sam lek i wtedy też było podobnie, ale nie pomyślałam, że od leku. Czy to możliwe?

AniaSCh
 828  19

Znajdź pytania na ten sam temat:

1-3 lat Zdrowie antybiotyk agresja

Odpowiedzi

Iwona1977
ja bym jak najszybciej powiedziala to lekarzowi, bo byc moze ten antybiotyk tak dziala na uklad nerwowy
Martuska
jak najbardziej, zadzwoń do lekarza, może coś poradzi, albo inny przepisze
AniaSCh
Juz go odstawiłam i widze że jest spokojniejsza(aniol)
AniaSCh
Kiedy powiedzialam pani dr, ze moze lepiej ni dawać antybiotyku, to z oburzeniem zapytala sie po co tu przyszłam skoro i tak lepiej wiem
Kordelia
Mam wrażenie, że niektórzy lekarze to przesadzają z tym przepisywaniem antybiotyków.......(pout)(pout)(pout) a skoro ta Pani dr. taka niekomunikatywna i nic sobie nie pozwoli powiedzieć, bo wszystko wie lepiej, to może powinnaś pomyśleć o zmianie lekarza(wow)(wow)(wow)(awve)
AniaSCh
Chodze do innego pediatry, ale akurat była na zwolnieniu
tlolek
ja wczoraj byłam u lekarza na kontroli bo mój ma katar już tydzień a w nocy pokasłuje...siedziałam chyba 20 minut bo mi wszystko wyjaśniał lekarz dlaczego takie a nie inne leczenie.
dostaliśmy tylko kropelki robione do noska są bardzo delikatne i można nawet 2 tyg używać i zyrtec i eurespal. a jeśli do świąt nie przejdzie to dopiero antybiotyk, chyba że pojawi się temperatura 38.5.
a tak nie ma co faszerować dziecka bo się tylko uodparnia na antybiotyki (tzn.wirus) a dziecko się osłabia i przy następnej infekcji nie bedzie organizm sam walczył.
i wyjaśnił dlaczego sporo lekarz daje na dzień dobry antybiotyki, tylko po to żeby rodzic był zadowolony że jest efekt.
może wizyta u innego lekarza tym bardziej że reakcja na antybiotyk jest dziwna, zresztą ospamox jest bardzo mocnym antybiotykiem jest wskazany przy zatokach czy oskrzelach. ale na sam katar to przesada (chyba że jest bardzo gęsty i wydzielina jest zabarwiona)
smerrfetka
możliwe,moja po DUOMOXIE miała drgawki,zgłaszam to a ona powiedzieła że mam się nie przejmować,że jestem za bardzo troskliwa,powiedziałam nie pójdę do niej,poszłąm do innej kazała natychmiast odstawić lek,przeszzło wszystko jak ręką odjął.....OSPAMOX wiem że różwież jest silnym lekiem...
AniaSCh
Gosiu przeczytaj moja odpowiedź wyżej(kwiatek)
karolincia
Ospamox był jedynym antybitoykiem po którym moja magda wymiotowała i juz wiecej nie pozwoliłam na przepisanie go prosiłam o zmiane
smerrfetka
katar zależy jaki???jeśli jest przezroczysty antybiotyk jest zbędny,jeśli zielony co oznacza bakteryjny wtedy antybiotyk jest potrzebny(telefon)(telefon)(telefon)
AniaSCh
Katar jest okropny, az zielony....
smerrfetka
dlatego dostałaś antybiotyk,to jest bakteryjny,przez niego można nabawić się innych choróbsk,np.zapalenie uszu,więc by do tego nie doszło dostała antybiotyk.....
edyta1161
moja jak miala 4 tyg to dostala OSPAMOX bo miala katarek i pokaslywala...po 2 dawkach wyladowalysmy w szpitaly na zapaelnie ploc...wiec jak slysze o tym antybiotyku to mnie trzeesie
marysia26
jak najszybciaj odstaw ten antybiotyk ja podawałam mojemu synowi jak byl mały i dostal ponim ogniskowe zapalenie skory i prawie wyladowal w szpitalu
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.