Menu

czy to skurcze?

hej, wiecie co.. od wczoraj lapie mnie co jakis czas taki dziwny bol pochwy, tak jakby mi ktos szpilke wbijal. I tak co jakis czas mam, czasami tak mnie zaboli ze szok. I do tego dzidzia jest tak wysoko ze szok. Nad pepkiem samym jest, a nigdy tak wysoko nie byla.
Nie wiecie co to moze byc? czy to moze juz porod niedlugo?
jestem w 36tyg.c .
Pozdrawiam

PaulaJessica
 1576  7

Znajdź pytania na ten sam temat:

Ciąża Zdrowie skurcze macicy bol

Odpowiedzi

aniula
raczej jeszcze nie porod..spokojnie , a jak nie przejdzie to do lekarza
rooda00
przed porodem to brzuchol opada i dziecko jest nisko...raczej dopiero się przygotowuje i być może uciska na jakiś nerw(zla)
myszka838383
też myślę że raczej uciska nerw.
calze
NIE JESZCZE NIEE SZPILE DOBRZE PAMIETAM ,MACICA SIE ROZCHODZI PUCHNIE JA TO NAZWAŁAM NACINANIEM NOZAMI POZDRAWIAM.
daryjka87poznan
Tak jak dziewczyny piszą brzucholek przed porodem opada nisko. Pewnie dzidzia na cos uciska. Jezeli by Ci sie to powtarzało dosc czesto i bolało to zgłos sie do lekarza.
mimii
tez mialam ten bol i nie byl to zwiastun porodu.lekarz okreslil to mianem rozejscia spojenia lonowego.
PaulaJessica
oki dziekuje, jak narazie przestalo, i dzidzia jest wysoko.. ;/ a jeszcze pare dni temu normalnie juz glowke niziutko czulam. hmm ale sie wierci. DZiekuje mamusie :))
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.