Menu

Czy to uczulenie

Moj syn ostatnio choruje kaszel katar typowe na ten okres jesienny.I pediatra przepisal antybiotyk Klacid i dwa inhalatory Ventolin i Flixotide. I dzisiaj po 6 dniach wyszly mu na calych dloniach krostki drobne i sa cale czerwone.Na brzuszku ma tez ale znikome slady .Wygląda to nie ciekawie. I Jak myslicie czy moze to byc po tym antybiotyku Mial już kiedys ten antybiotyk ale nie zauwazylam takich objawow.Idę do lekarza o 13 ale chcialam sie zapytac czy mialyscie taki przypadek.

boja
 612  5

Znajdź pytania na ten sam temat:

1-3 lat Zdrowie dziecko uczulenie antybiotyk

Odpowiedzi

boja
no mam nadzieję bo ja się męczę z takimi objawami już miesiąc i liczę na to że się ode mnie nie zaraził...
tlolek
daj znac co lekarz powiedział
boja
dobra ja zmykam
boja
no jestem i okazało się że to uczulenie na jakiś pokarm tylko na co ? muszę zwrócic uwagę co nowego je. Przepisał Elokom maśc. No zobaczymy czy przejdzie.
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.