Menu

Czy Wy też miałyście podobnie po odstawieniu tabletek???

Witajcie.. mam pytanie do dziewczyn które kilka miesięcy (lub więcej) temu odstawiły tabletki antykoncepcyjne:

jak wyglądało u Was miesiączkowanie?? miałyście co miesiąc?? czy w miarę regularnie?? i czy miałyście jakieś dolegliwości??

pytam Was o to gdyż ja po odstawieniu miałam krwawnienie z odstawienia, potem za następne 28 dni normalny okres a teraz od 56 dni nic.... zrobiłam test 2 tygodnie po oczeniwanej miesiączce i był negatywny, następny mam zamiar zrobić za dwa dni a jak będzie znów negatywny to lecę do lekarza.... do tego od jakichś dwóch tygodni bolą mnie jajniki i krzyż.. mam zawroty głowy i czasem mdłości z rana..
wiem że to mogą byc obajwy ciąży ale w wielu miejscach czytałam też że to od odstwienia tabletek.....

chciałabym się dowiedzieć jak to było u Was...

z góry dziękuję za wszelki odzew..

marlenka1983
 2677  10

Odpowiedzi

bunia88
Bo branie hormonalnych tabletek to głupota, już od dawna wiadomo, że to zaburza pracę organizmu i zawsze będą skutki uboczne, może nie teraz, ale za parę lat to wyjdzie i wszystkie będziecie płakać.
magdab
@marlenka1983: Miałam identycznie - po odstawieniu tabletek miałam strasznie nieregularne cykle, kilka - chyba z 5 - trwały tak ok 37 dni. Potem okres zanikł mi na całe dwa miesiące. I tak jak ty robiłam testy. Poszłam do lekarza - zespół policystycznych jajników - leki na wywołanie okresu - na szczęście podziałały. Mam je jeszcze zażywać kilka cykli i znów na USG. Leć do lekarza nie ma co czekać.
bunia88
@Magic: a może teraz nie wychodzą wszystkie problemy związane z hormonami branymi przez kobiety parę lat temu? Wąsy, grube głosy na starość itd. Myślisz, że po tych tak nie będzie? Masz gwarancję? Właściwie dopiero za parę lat będzie wiadomo jakie to świństwo tak na prawdę!
kasia13_archiwum
@bunia88... hehe...

Zgadzam sie w 100% z @magic.

@marlenka1983...
Rowniez odstawiajac tabletki mialam od razy regularny cykl i nie mialam tych dolegliwosci, ktore opisujesz. Mozliwe, ze tabletki np. lagodzily to a po odstwieniu ich jakis problem sie odezwal na nowo. Tabletki w pewnych sytuacjach sa przeciez nie tylko srodkiem antykoncepcyjnym jak rowniez lekrstwem.
Na twoim miejscu poszlabym do lekarza i odpuscila sobie te testy. Jak bys byla w ciazy, to 2 tygodnie po zatrzymaniu sie miesiaczki, bylby on pozytywny.
Maria25
Nigdy nie brałam tabletek, także nie mogę wypowiedzieć się w swoim imieniu. Ale wiem, że moja kumpela odstawiła tabletki i od 2 miesięcy nie miałą okresu. Teraz bedzie mieć robione wszystkie badania. Dodam, że zaczęła bardzo tyć. Tabletki brała od 4/5 lat, także nie jest to jakiś problem złego ich doboru.
kasia13_archiwum
Powiem inaczej... 2 razy zdarzylo mi sie, ze odstawilam pigolki i nie bylo okresu. Z jednego razu jest Fatima, z drugiego Yasmina... ;-)
kasia13_archiwum
I obydwie sa zdrowe... :)
marlenka1983
Dziękuję Wam dziewczyny za odpowiedzi...

bunia88 Tobie też choć nie prosiłam o krytykę tylko odpowiedzi na pytania a to czy będę brać tabletki to moja sprawa...

pozostałym dziewczynom dziękuję za wypowiedzi... ja odstawiam tabletki drugi raz i za pierwszym razem miałam jedynie małe opóźnienie okresu ale innych objawów które mam teraz nie i dlatego się pytam czy to może być od tabletek...
KlaudynaK
Przyznam, że przechodziłam przez to... Po zrezygnowaniu z tabletek miałam miesiączkę, potem pół roku nie miałam. Puchłam, miałam nabrzmiałe piersi, byłam obolała i nic. W końcu lekarz dała mi proszki na wywołanie miesiączki, a później na uregulowanie. Niestety tak to bywa... Miałam być bezpłodna i takie miałam wyniki badań. Aż lekarz zmieniła mi tabletki na uregulowanie miesiączki, i mam synka! :):):):):)
marlenka1983
a ja jestem poprostu w ciąży... i po problemie..
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.