Menu

dicoflor 30 na kolki?

znajoma mi poleciała na kolki i problemy z brzuszkiem, czy ktoras z was stosowala/ i czy pomaga? bo juz zadne specyfiki antykolkowe nie pomagaja, a stosowalam praktycznie wszystko co dostepne na rynku... wiec pytam tez o ten dicoflor.PORADZCIE...

lizzy11
 2784  8

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Zdrowie dicoflor 30

Odpowiedzi

wrozka
dicoflor to probiotyk...może łagodzić kolki pod waunkiem że stosujesz go regularnie jak antybiotyk...mozna go stosowac nawet kilka miesięcy
lizzy11
a po jakim czasie stosowania sa efekty?
wrozka
efekt może być już po pierwszym podaniu..to zalezy od dziecka...Mateuszowi pomagało cos przez kilka dni i szaleństwo rozpoczynało sie od początku...więc szukałam czegos innego..przerobilismy sporo specyfików
Magda27
Na kolki najlepszy jest Infacol a Dicoflor30 podaję jak mały bierze jakiś antybiotyk:-))
Nikolka
moze debridat sprobowac,ale to jest na recepte,ja probowalam,ale raczej nie bylo efektu...sama jestem farmaceutka i nie moge niczym mojej niuni pomoc
lizzy11
powiem wam z w moim przypadku nie dzialal ani infacol, ani bobotic, probowalam tez sab simplex, esputicon, espumisan, gripe water, herbatki plantex, nic nie pomaga, a debridat maly caly czas bierze bo troszke ulewa i lekarka wypisala. myslalam ze kolki skoncza sie jak skonczy 3 m-ce a tu tymczasem nic, mam wrazenie ze sa nawet silniejsze i dluzej trwaja...
lizzy11
sprobuje ten dicoflor bo n podobno wspomaga prace jelit
lizzy11
wczoraj i dzis podalam po 1 saszetce do mleczka, dzis bylo bez kolki, choc od godziny 17 siedzialam jak na szpilkach,maly spal a ja balam sie ze w kazdej chwili obudzi go bol brzuszka i koszmar znow sie zacznie, jednak po 19 obudzil sie spokojnie, zadowolny, wykapalismy go nakarmilismy i spi :) boze, mam nadzieje ze jutro tez bedzie spokojny wieczor...
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.