dni płodne

witam moze to glupie pytanie ale jak oblicza sie dni plodne i nieplodne nigdy sobie nie obliczalam bo mialam nieregularny okres a od kiedy urodzilam synka to jest regularny i dlatego chcialabym wiedziec kiedy moge zajsc w ciaze

lusia82 Mamusia
 824  5

Znajdź pytania na ten sam temat:

Przedszkolak Zdrowie dni płodne

Odpowiedzi

smerrfetka Mama

http://www.byckobieta.pl/kalkulator-kalendarz-dni-plodnych.html


tam sobie wpisz i ci obliczy

smerrfetka Mama

html ma być na koncu

lusia82 Mamusia

dzieki smerrfetka super stronka sama oblicza nie trzeba sie przemeczac haha

smerrfetka Mama

(kciuki)(kciuki)(kciuki) o to chodzi...

martulcia18 Mamusia

dni płodne sa w polowie cyklu miesiaczkowego:) ja mam cykl 28 dniowy czyli na 14 dzien po miesiaczce mam dni plodne ok 5 dni:))

Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.