Menu

Do mam po rozwodzie...

Dziewczyny, kobiety :)
Czy zanim podjelyscie decyzje o rozwodzie przeszla Wam przez glowe mysl,ze moze byc juz do konca zycia same? Czy nie balyscie sie samotnosci?...

Lexi
 689  3

Znajdź pytania na ten sam temat:

Partnerstwo i Rodzina rozwod samotnosc

Odpowiedzi

mycha2706
Miałam corke i sie nie bałam(grins) miałam przyjaciół a o facetach nawet nie chciałam myslec. Teraz mam kogos, jest dobrze ale mysle ze zadna kobieta tuz po rozwodzie nie oglada sie za nastepnym.... doswiadczenia ucza.Dla mnie rozwód był porażka, mimo ze to ja o niego wystapiłam. 11 lat zwiazku sie konczyło i nie w głowie mi były mysli o facetach tylko jak sobie to poukladac zeby bylo dobrze(grins)
annaem
powiem tak, jestesmy z corka same od ponad 1.5 roku. nie myslalam ze bedzie tak ciezko, ale z kazdym miesiacem bylo lzej, teraz jestem coraz bardziej spokojna i pewna ze tak bedzie i jest lepiej. tylko te wszystkie sprawy sadowe, to spedza sen z powiek przez kilka ladnych lat...
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.