Menu

dziecko

ma bardzo ważne pytanie moja bratowa ma 6 miesieczne dziecko i obecnie jest z nim w szpitalu jest chory na oskrzela i ma dostac lek do inchalacji adrenaline mam pytanie czy taki lek jest odpowiedni dla takiego maluszka:-( czekam na odpowiedz

ka9857172
 641  17

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Zdrowie dziecko

Odpowiedzi

mycha2706
Dziecko jest w szpitalu,tak? Inhalacje zlecił lekarz,tak? 8 lat studiów i lata praktyki to chyba wie co robi... Moje dzieci wszyskie miały problemy z oskrzelami i miały inhalcje w szpitalu i w domu...Nie miały z adrenaline...a bywało bardzo groźnie.Trzeba zaufać lekarzom,wiedzą co jest dobre dla maluszka.Zdrówka życze.PS. Nawet nie wiedziałam,ze istnieje taki lek do inhalacji...
ka9857172
no wlasnie moj maly mial pulmikort i berdual do inchalacji
goskapolak
Ej,no proszę Cię:)Ty pytasz na forum czy lekarz w szpitalu ma pojęcie co robi?Jaja sobie robisz(grins)
karolincia
Lekarze wiedza co robią przecież
niki30041988
ale wy uprzejme jestescie, kobieta sie martwi o dziecko bratowej, boi sie ze lek moze byc za silny na tak male dziecko a wy ja osmieszacie. No ok lekarz czlowiek wyksztalcony, ale jest tylko czlowiekiem i tez sie myli, jesli masz obawy pogadaj z bratowa czy rozmawia z lekarzem o nowo podanym leku.
karolincia
Niestety nie pomogę bo nie wiem co to za lek nawet
Magdzik
No, ale dziecko jest w szpitalu - pod kontrolą lekarza, więc jest w dobrych rękach. Tam już wiedzą, co dla niego dobre, a co złe... Więcej zaufania!
tymianek
adrenalina jest hormonem wytwarzanym przez nasz organizm w sytuacjach stresowy, więc podawana z "zewnątrz" w odpowiednich dawkach i w odpowiedniej formie ( jakie schorzenie taka forma podawania - np. domięśniowa, inhalacje), nie stwarza dla nas zagrożenia.
Podawana wraz z inhalacjami, rozszerza oskrzela, poprawia przepływ krwi - co wiąże się z lepszą i "głębszą" penetracją leków wziewnych.
kasiaczek
dziewczyny podam Wam przykład ze szpitala ze swojego miasta może o tym slyszałyscie bo bylo to niedawno i głosno w mediach niby lekarze wiedzą co robią a jednak... oto link do artykułu...
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/lodz-paulina-milczarek-matka-blizniat-chorych-na-bialaczke-zadam-miliona-za-okaleczenie-synka_250442.html
syla
A ja powiem tak nie dziwie się że kobieta pyta ,ja nie ufam żadnemu lekarzowi i nie zawsze lekarze wiedzą co robią
ka9857172
widze ze sa w mamy ktore martwia sie o swoje pociechy i dziwie sie jadnej ktora dala taka a nie inna wypowiedz ciekawa jestem jak by to chodzilo np o jeje dziecko (placze) czy tez by byla taka madra jak teraz a pozostaym mamom dziekuje za wypowiedz chodzilo mi o ty czy ten lek nie jest za sily a jezeli chodzi o lekarzy to musze wam powiedziec ze maly na poczatku mial zapalenie oskrzeli i niby zdrowego wypisali do domu a po 2 dniach wrocil z zapaleniem pluc i niewiem czy to jest normalne ale czytajac wypowiedzi widze ze tak a dlamni to jest chore co robia lekarze sama to przesalam z mylym i wiem jak to jest jak jest dobrze to ok a jak zle to tlumacza to bledem w sztuce dziekuje za takie bledy pezeciez zycie ludzkie jest cos wiecej warte anizeli pomylaka lekarska to tyle co chcialam napisac
mycha2706
Pewnie nie zrobili Mu zdjęcia i wypisali do domu...u nas tez tak było,po tygodniu wróciliśmy z zapaleniem płuc...No ale nie mają obowiązku tego robic,skoro nie słyszeli nic w płuckach.On jest jeszcze malutki to łatwo łapie.Gdyby się sytuacje powtarzalay radzę się wybrac do Karpacza do szpitala pulmonologicznego.Nam (odpukac ) wystarczyla JEDNA wizyta,pobyt dwudniowy,idealnie dobrane inhalacje i po szpitalach...a byliśmy częstymi gości niestety.Wytrwałości i zdrówia życzę(prezent)
goskapolak
No ale przecież ta mama chyba nie liczy na to,że pani ze sklepu albo z biura co jest na forum wie lepiej od lekarza,no nie?
goskapolak
Syla to sugerujesz,że mamy na forum mają większą wiedzę od lekarzy?(grins) Zauważ,że jak jest jakiś problem to wszystkie piszą: idź do lekarza.
karolincia
Mój synek we wtorek miał czyste oskrzela i płuca w pt wyladowalismy w szpitalu z zapaleniem oskrzeli i zmianami na płucach, tak szybko może iść u małego dziecka
karolincia
hmmm ufam nie ufam lekarzom bo jestem już po kilku takich sytuacjach że też staram się lekarzy kontrolować ale w sumie to co innego mi zostaje
goskapolak
Karolincia- ja to rozumiem,bo wiadomo,nie każdy lekarz jest dobry.Ale zamieniłabś lekarza na poradę jakiejś forumowej mamy?
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.