Menu

Dzien kobiet:))

Witam moje kochane:))
Juz niedlugo Dzień Kobiet!!
Ja bede napewno je spedzac jak ostatnio co roku z siostrami i przyjaciólkami niewiem moze gdzies w pabie:-))
Ciekawa jestem jak wy ten dzien spedzacie?
Podzielcie sie swoim Dniem Kobiet:))
buzkiaczki

kasia142513
 674  27

Znajdź pytania na ten sam temat:

Czas wolny i Sport dzien wolny

Odpowiedzi

renata29
jak każdy inny dzień,męża nie będzie w domu to nawet kwiatka nie dostanę:(
myszka838383
nic specjalnego nie planuje...jak zwykle w domu.
AniaSCh
Nie będę obchodzić tego dnia jakoś szczególnie bo go nieznoszę(spi)
Aneta50209
Ja również w domciu no chyba że mnie mężuś czymś zaskoczy (grins)(grins)
kasia142513
O szkoda przeciez to jest jeden nasz taki dzien w ktory mozna gdzies wyskoczyc ze znajomymi.
jak to sie mowi troszke sie odchamic i oderwac od obowiazkow bo mamy je na co dzien.A wieczorkiem mozna gdzies pojsc.
agus3
ja napewno z kolezankami a maz z dziecmi
Aneta50209
Pewnie że można wyskoczyć jak się ma z kim dzieciaki zostawić i jak mąż nie pracuje cały dzień .....(smutna)
Kordelia
No właśnie niech mi tylko ktoś łaskawie zostanie z dziećmi to ja chętnie gdzieś wyskoczę (pout)
kasia142513
ja np.wychodze z domku tak 19-20 i wtedy Mala zajmuje sie maz:))
mammma
nijak, tzn. dla mnie to zwykły dzień
kasia142513
:((
Magdzik
Nie mam planów na ten dzień, będę w domu... No chyba, że mąż już jakieś plany ma i zrobi mi niespodziankę:)
xkasiulax
Jeszcze nie wiem,nie zastanawiałam się hmm.. może wybiorę się z koleżanką na zakupy,a M zostanie z małą albo pójdziemy gdzieś w trójkę ja mała i Mati
Aneta50209
Kurcze no jak mogłam dziewczyny(zla) przecież wyskoczę na pogaduchy na NM do tego herbatka ( bo kawy nie piję) jakieś ciacho inormalnie jak w knajpce z kumpelami (grins)(grins)(grins)
renata29
Aneta50209 to i ja się chyba dołączę(grins)
Aneta50209
renata29 zapraszam serdecznie w końcu jakoś trzeba poświętować (kwiatek)
kasia17
ja na pewno pójdę do koleżanki na kawę
monka21m
Będę w domu i jakoś nigdy nie organizowałam sobie nic specjalnego na ten dzień
koza54
w domu i na pewno mnie nikt nie zaskoczy....
WELONKA
ja ide pierwszy dzień do pracy(po urlopie wychowawczym) także wrażeń mi nie zabraknie
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.