Menu

Dziwne bóle...o co chodzi???

Hej dziewczyny! Słuchajcie jestem w 6 tygodniu ciąży i od dzisiaj rana mam jakieś dziwne bóle jak chodze...takie uczucie jak mega wzdęcia albo zaparcie,tak jakby mnie coś ciągnęło za macice albo odbytnice ciężko mi to określić...właśnie wróciłam ze szpitala bo sie wystraszyłam,że sie dzieje coś niedobrego. Pobrali mi mocz i krew do analizy,obmacali brzuch i nie wiedzą o co chodzi. Jutro mam iść na pierwsze USG żeby sie upewnic,że wszystko jest OK,ale ja mam stres jak cholera. Może któraś z was przeżyła takie coś albo słyszala,pomóżcie bo z nerwów osiwieje!!!!!!!!!!(wow)

waterlilly
 1355  9

Znajdź pytania na ten sam temat:

Ciąża Zdrowie ból brzucha ciąża

Odpowiedzi

babooshka
przede wszystkim nie stresuj się na zapas...najlepiej jak zbada Cie Twój ginekolog, zobaczy usg itd...
info z netu:
Bóle brzucha związane z jelitem drażliwym są bardzo charakterystyczne. Przypominają ból kolkowy o zmiennej lokalizacji – raz boli z prawej, a raz z lewej. Często związane są ze stresem. Dolegliwości nasilają pokarmy bogate w błonnik, który przyspiesza pracę jelit, co powoduje bóle brzucha. Zmniejszają się po wypróżnieniu.

Ból, który może niepokoić w ciąży, przypomina ten miesiączkowy: jest rozlany, tępy, najczęściej w podbrzuszu. Czasem odczuwa się go w postaci skurczów (bolesne "twardnienie macicy"), który narasta, trwa do kilkudziesięciu sekund i ustępuje
babooshka
ale może byc i tak jak @kasia13 napisała, że juz więzadła macicy zaczęły się rozciągać, ważne by być pod kontrolą lekarza, jeśli one są przyczyną to pewnie zaleci Ci no-spę...a teraz spokojnie (aniol)
euphoria29
Głowa go góry!

Ból i ciągnięcie macicy przytrafia się wielu kobietom w początkowej fazie ciąży.Twój dzidziuś rośnie w związku z tym macica się rozciąga robiąc miejsce maluszkowi.Może to powodować bóle i przykre uczucie rozciągania.
Pod wpływem zmian hormonalnych, dopływa również więcej krwi do dolnych narządów, przez co narządy te są obrzmiałe i bardzo tkliwe.


Wiadomo, w pierwszym trymestrze płód jest bardzo czuły na wszelkie czynniki zewnętrzne. Dlatego nie wolno bagatelizować pewnych sygnałów wysyłanych przez organizm. Jeśli coś Cię niepokoi zawsze konsultuj to z lekarzem.Każde krwawienie czy plamienie w ciąży, nawet jeśli nie towarzyszy mu ból, wymaga konsultacji lekarskiej oraz każdy ból któremu nie towarzyszy plamienie.Zawsze lepiej dmuchać na zimne!
waterlilly
Dziękuje wam serdecznie dziewczyny,trochę mnie podniosłyście na duchu!!! Mam nadzieje,że to jakieś zaburzenia trawienne albo poprostu rozciąganie się macicy... Kasiu13,wiem że to dziwne,że nie zrobili mi usg,lekarz odesłał mnie domu z karteczka z numerem telefonu do kliniki ginekologicznej żebym umówiła się na jutro... Musze dodać też,że mieszkam w UK a tutaj służba zdrowia niestety wszystko leczy paracetamolem i nie podtrzymują ciąży poniżej 3 miesięcy co również potęguje mój stres. Pozdrawiam Was i dzięki!
kasiam146
Popieram wszystkie dziewczyny po pierwsze to sie nie denerwuj i nie martw na zapas ja tez na poczatku ciazy mialam takie dziwne bole niby jak miesiaczkowe cos takiego i bylo to zwiazane wlasnie z rozciaganiem sie macicy wiec glowa do gory dopoki nie krwawisz to nic sie nie dzieje zlego postaraj sie moze lezec wiecej to powinno pomoc. Mam nadzieje ze to usg jutro ci wszystko wyjasni i cie uspokoi odezwij sie po. Zycze spokojnej nocki
waterlilly
Na 100% dam Wam znać co i jak jutro!!! Obiecuje. Trzymajcie za mnie kciuki!!!
waterlilly
No i nic się nie dowiedziałam...zadzwoniłam tam gdzie mi kazali,położna stwierdziła,że za wcześnie na usg bo nie będzie nic widać,ale kazała mi się nie martwić bo skoro nie mam żadnych innych niepokojących objawów to na pewno nic groźnego. Idę w środę na badanie krwi żeby sprawdzić czy poziom hcg odpowiednio wzrasta bo mam trochę niski jak na 5 tydzień=400mI/U(5tc,a nie tak jak myslałam). Dziś boli mnie mniej i trochę inaczej...bardziej jak na pierdy niż takie ciągnięcie więc już tak nie panikuję. Pozdrawiam!!!
babooshka
a usg dopochwowego nie mogą zrobić??Najważniejsze że te dolegliwości się zmieniły no i dobrze że zrobisz to badanie na poziom beta HCG, będzie dobrze(prezent)
waterlilly
niestety chyba nie będzie dobrze, bo beta spadła z 400 do 130...w piątek kolejna kontrola-ostateczny werdykt:( krwawienia nie było...jeszcze, ale nadziei chyba też już nie ma... (pout)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.