Menu

dziwne sny

mamuśki! moj ojciec zmarl 1,5 roku temu z powodu pękniecia krwiaka mózgu-przyznam ze nie miałam z nim dobrych kontaktów wogóle!ojciec czesto pił był niezwykle awanturny - w szczegóły nie chce sie wdawać(placze)(placze) !w szpitalu przeleżał 3 miesiace - wiekszość na OIOM-ie a ja bylam u niego może z 4 razy i to w wiekszosci ze wzgledu na mame niz na niego!do tej pory mam do niego ogromny żal i obrzydzenie do pijacych!teraz jestem męzatką i mama, moje życie odmieniło się o 360 stopni mimo to jednak nie ma tygodnia zeby nie śnił mi się ojciec i to zawsze w tej złej wersji!nie wiem dlaczego tak jest-męczą mnie te sny strasznie i ciągle mnie nękaja mimo ze zapalilam juz kilka lampek na jego grobie POMOCY

zosian
 788  9

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Zdrowie sen zmarły

Odpowiedzi

monikas342
(krejzolka) jeju nie wiem jak ci pomóc może do księdza się przejść...
alinagj1o2
myślę tak jak noemi .Udaj się do psychologa,porozmawiaj z kimś o tym bo gdzieś w podświadomości masz uraz i on ci w ciąż nie daje spokoju.
koza54
może problem jest w tym, że Ty go pamiętasz tylko z tej złej strony i dlatego takie sny.... może masz jakieś miłe wspomnienia z dzieciństwa związane z ojcem??? może to pomoże-miłe wspomnienia...
smerrfetka
a może czujesz się winna w jakiś sposób???wydaje mi się że on Cię nawiedza bo potrzebuje modlitwy i przebaczenia......śmiejcie się albo i nie....ale ja miałam dziadka,nie byłam na jego pogrzebie miałam małe dziecko,byłam tylko w mieszkaniu jak leżał.....i jak nigdy śnił mi się bardzo często,byłam w szoku za jego życia ani razu mi się nie przyśnił.....zawsze jak mi się przyśnił,chodziłam do kościoła się pomodlić za niego i zapalić świeczkę,pomogło...mam spokój....
karolincia
ja też myśle że on potrzebuje twojego przebaczenia i modlitwy zamów mszę za niego
ADAMSKA98
słuchaj ja mialam ojca pijaka nie bylo takiego dnia aby sienie awanturowal ,bil mame i nas po pijaku ,ale ja mu przebaczyłam bo po co zywic nie nawisc do kogos kogo juz nie ma to nie ma sensu ,przebacz mu tak szczerze i zobaczysz sny sie skoncza ,wiem ze to moze byc trudne ale sprubój
betty
myslę podobnie jak joanna... zamów za tate msze...
lwica
Moim zdaniem za dużo o nim myślisz i to nie daje Ci spokoju,może masz jakieś wyrzuty sumienia i dlatego Ci się śni, może pomódl się za niego i nie myśl o tym, a będzie dobrze.Nie zadręczaj się.
samanita
Wiesz co mysle, ze ojciec chcialby zebys mu wybaczyla, moze to bedzie dziwna sytuacja, ale kumpela nie chciala isc na pogrzeb swojego dziadka w nocy samo wlaczalo jej sie radio i rozne dziwne rzeczy sie dzialy, ale gdy poszla na cmentarz wszystko sie uspokoilo. Powinnas przemyslec to wszystko poszukac milych chwil z ojcem, moze z dziecinstwa on potrzebuje teraz tylko twojego wybaczenia tak mi sie wydaje
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.