Menu

ESBERITOX czy ktos to stosowal ?jaka dawka?

witajcie kochane lakarz mojego syna przepisal mu plyn doustny ESBERITOX ale niestety nie podala jak stosowac a na ulotce pisze tylko o dawkach dzieci od 6 roku zycia!czy ktores z waszych dzieci to stosowalo?z gory dziekuje za odpowiedz!syn ma 15 miesiecy i wazy jakies 15 kg.moze to cos pooze

avilla1209
 703  6

Znajdź pytania na ten sam temat:

1-3 lat Zdrowie esberitox

Odpowiedzi

JUSTYS
najlepiej zadzwoń do lekarza i sie zapytaj bo to lekarz powinien ustalić dawkę tego leku bo on zawiera alkohol .Ja podawałam małemu ale już nie pamiętam w jakich dawkach a w necie pisze żę niemowlakom i dzieciom od 10-30 kropli 3 x dziennie
moput
Kurcze, też go podawałam jak mały miał właśnie tak około 15 msc ale nie pamiętam dawki. Dzwoniłam do lekarza by zapytać, bo zapomniał powiedzieć lub ja zapomniałam co mówił :)
avilla1209
@superlaska1986 co ja bym bez ciebie zrobila w zyciu bym nie wpadla zeby zapytac lakarza!
pytalam czy ktos stosowal a widze ze ty nie wiec zbedny komentarz puczeniowy!
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.