Menu

filtr z automatu

kochane niewiem czy mi pomozecie ale mam taka nadzieje, bo moj maz kilka godzin temu wyjechal i niema mi kto pomoc,otoz czy filtr w automacie to na dole co sie czysci czy to moze miec cos wspolnego w wirowaniu??bo maz grzebalw filtrze tzn czyscil go i od tego momentu automat mi niewiruje prania i niewiem co jest grane boje sie by nietrzeba bylo nowej prlaki, a poza tym maz wyjechal na 8dni a prania mam cala mase

mamaKACPERKA
 616  8

Znajdź pytania na ten sam temat:

Dom i Ogród pralka automat

Odpowiedzi

mamaKACPERKA
u mnie tez jest filtr na dole,i tez sie odkreca,no wlasnie niepierze do konca przed wirowaniem zawsze odsysa wode kotr jest i potemwiruje a tu teraz odsysa wode bez konca jakby sie zacielo,masakra meza niema pralka zrabana ubran czystych brak a, normalnie wali sie i niewiem czy to filtr czy moze programator??a to jest typ dosc stary wiec mi nic niemruga
tlolek
stara się chociaż wejść na obroty przy wirowaniu czy wogóle nie chce wirować?
moja nie chce wirować jak ma zle pranie ułożone
tlolek
czyli jest tak że robi pranie zasadnicze, płukanie i w momencie kiedy powinna wirować przeskakuje od razu na odpompowywanie?
mamaKACPERKA
filtr jest czysty bo sprawdzalam, u mnie pierw odpompywuje potem wiruje a potem resztke wody odpomowuje a teraz odpompuje raz i stoi w miejscu i nawet jak przekrece na wirowanie to tylko slychac jakby odpompywalo,ale niema co odpompowac.
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.