Menu

Goirączka . Prosze o pomoc

W środe dostałyśmy antybiotyk bo mała miała zapuchnięte gardło i bardzo ją bolało . Wczoraj dostał gorączki 39 , i co ją zbijemy do 37.5 bo niżej nie chce zejść , znów po paru godzinach powraca . Daje czopki paracetamol . Byłam wczoraj wieczorem u lekarza kazał podawać antybiotyk do poniedziałku i czekać . Macie może jakieś skuteczne mamine przepisy na zbicie gorączki bo nie mogę ją cały czas tymi czopkami faszerować . A okłady robie tylko na czoła nie wiem czy dobrze . Proszę o pomoc (placze)(placze)(placze)(placze)

lola86
 453  14

Znajdź pytania na ten sam temat:

gorączka

Odpowiedzi

lola86
Dodam jeszcze że to 2 różnych lekarzy . A osłuchowo jest czysta .
smerrfetka
Kurcze dziwne ,że od środy ma antybiotyk,a gorączka nadal jest.
lola86
Dziewczyny gorączka jest dopiero od środy
GaaSoolinaa
u mnie dzieciom pomagaja ibum i oklady letnie na czolo
lola86
Od piątku miałam napisać , A od środy antybiotyk .
minio
moze byc zle dobrany antybiotyk,ostatnio sptkalam sie z takim przypadkiem u lekarza bedac z dziecmi
smerrfetka
LOLA to jeśli antybiotyk bierze od środy to jakim cudem mała ma gorączkę od piatku???? Bardzo dziwne to jest.Na to wygląda ,że antybiotyk jest do dupy.
lola86
@smerfetka No tak też myślałam i pojechałam z do innego lekarza do całodobowej przychodni . A ta pani powiedział ze ten antybiotyk w syropie dział cuda i musze czekać . Wiec już nie wiem co robić .
lola86
Teraz z małą juz jest lepiej ale obawiam się nocy
beatris23
Antybiotyk podobno w pelni działa na 3 dobę.Rób jej chłodne kąpiele(nie zimne!!!)Głównie pachwiny,paszki albo oklady na te miejsca-działają cuda
lola86
@Mirimagkielce . Wczoraj ok 22 podałam ibum i gorączka spadła z 39.7 do 35.8 mała miał całą noc dreszcze i sie pociła . Pół noc spędziłam przy niej . O 4 się zmienialiśmy i maż mówił ze o 6 rano nagle znów dostał 39 ,5 gorączki podał jej czopek i teraz jak wstałam to mała ma tylko 37, 5 . W antybiotyk dobrze rozmieszałam to była super prosta instrukcja . Nawet kreski porysowane na butelce więc nie mogłam nic pochrzanić . A mnie juz też rozkłada
otylka
ja też daję na przemian paracetamol i milifen z ibuprofenem, ten sposób u nas zawsze działa.
Kayah
Mam ten sam problem od trzech dni....wysoka gorączka ...ale żadnych innych objawów....lekarka kazała robić okłady na czoło...rączki...stópki i kark....dużo nawadniać i podawać naprzemiennie ibuprofen i paracetamol (czopki). My mamy jeszcze antybiotyk Zinnat.
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.