Menu

gorączka u 1,5 rocznego dziecka

Hej!
Słuchajcie wczoraj byłam z synkiem u lekarza bo dwa razy zrobił rzadką kupe a pozniej gorączkował.
Lekarka powiedziała, że to wirusowe. I tak już od 3 dni młody goraczkuje, dochodzi nawet do 39:(
Trzydniówke miał jako niemowlak wiec raczej to nie to. Synek nie chce jeść, jedyne co w ciągu dnia zje to troszke rosołku.
Proszę, doradźcie coś!

igaked
 406  14

Znajdź pytania na ten sam temat:

1-3 lat Zdrowie gorączka

Odpowiedzi

igaked
zapomniałam dodać ze synek rowniez ma katar i od wczoraj troszke pokasłuje
kama86
A doktorka nie przepisala Ci zadnych lekow..Taka temperature musisz juz zbijac,dawaj mu duzo pic zeby sie nie odwodnil.
Nosek przemywaj sola fizjologiczna bo zapewne przez to ze ma katarek podraznia to gardlo i dlatego kaszle..
Na biegunke ugotuj mu ryz z marchewka- to zatrzymuje kupe..
karolincia
Takie wirusy teraz panują zbijaj gorączkę dawaj dużo picia i delikatne jedzenie, moją córkę też wirus trzyma. A i jak ma gorączke i katar to przez to też nie ma apetytu ale to minie.
igaked
Biegunki już nie ma, temperature zbijam IBUM, przepisała jeszcze Dicoflor no i oczywiscie sol fizjologiczna i nasivin do noska
karolincia
Co ile wraca gorączka?
igaked
tak co 5 godzin
karolincia
Szybko wraca kurcze u nas już na wieczór tylko jest gorączka i w nocy. Jak nie przejdzie nieco ta gorączka dzisiaj to znowu byś musiała do lekarza bo to już za długo trochę.
igaked
Dziekuje Ci bardzo za odp:* teraz mal mierzyłam to ma 37,5 no i śpi, zobaczymy co będzie dalej! A ile taki wirus może trzymac?
karolincia
Oj no ta najwyższa temperatura to właśnie do 3 dni około, potem powinno być lepiej ale gorączka może jeszcze wracać w nocy i na wieczór bo wirusy tak mają, po gorączce pojawia się katar a potem jeszcze na końcu kaszel. U mojej ze wszystkim tak do tygodnia przeważnie
igaked
Słuchajcie, młody jak wstał to miał 38,9 temp ale zobaczyłam na klatce takie czerwone plamy, więc może to ta nieszczęsna 3dniówka???
kama86
Zadzwon do lekarza i zapytaj..Moze bedzie ci kazala przyjechac z dzieckiem...
oli28
Jeśli martwi Cie powracająca gorączka u dziecka to zamiast radzić się netmamusiek na odległość weź dziecko i udaj się do lekarza i on udzieli Ci profesjonalnej pomocy,bo żadna z nas chyba nie jest lekarzem..
mamaGosia
Wirus trzydniówki wywoływany jest przez dwa wirusy. Można więc zachorować dwukrotnie.
igaked
wczoraj bylismy u lekarza, ale dzisiaj juz jestesmy bez goraczki:))
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.