Menu

Haloperidol

Psychiatra przepisała mojemu synowi haloperidol w dawce od 1-3 kropli co 8h. Wykupiłam i jak przeczytałam ulotkę zaczęłam szukać w necie opinii. Te opinie mnie przerażają ;/ skutki uboczne (a jest ich wieleee) są straszne- tycie, drętwienie mięśni a nawet nie odwracalny paraliż szczęki ;/ . Niby dawka od 3 do 9 kropli na dobę jest bardzo mała ale boję się ryzyka.


Może podawać na próbę te 3 krople przez jakiś czas?
Czy po odstawieniu leków silnie uspokajających dziecko wraca do "normalnego" stanu? Boje się, że po odstawieniu mógłby być nadal tzw zamroczony.

Na razie, w miarę daje sobie z nim radę, najwyżej wchodzę do pediatry poza kolejką :) Jest ciężko ale wolę mieć ciężkie dziecko niż jakieś nie obecne.

Bestyjka
 518  6

Znajdź pytania na ten sam temat:

Przedszkolak Zdrowie leki

Odpowiedzi

syla
Nie podała bym tych kropli
Runka
nie zawsze leki uspakajające uspakajają... u nas na wyciszenie podziałało zrobienie badani na candidie i wyeliminowanie tych drozdzy z organizmu...
goskapolak
Wiesz- producent ma obowiązek napisania sto tysięcy skutków ubocznych bo musi się zabezpieczyć. Także tym akurat bym się nie przejmowała.
Na ulotce zwykłego leku przeciwbólowego jest masa skutków ubocznych.
Bestyjka
Runka napisz do mnie wiadomośc prywatną bo ja nie mogę i jakieś błędy mi wyskakują.

Czarek dostawał hydroxyzynę. która nie działała nawet w 2nej dawce.
Runka
juz sie odezwalam prywatnie :) u nas hydroxyzyna wywolala skutek odwrotny zamiast wyciszyc pobudzila jeszcze bardziej
Bestyjka
Tyle, że hydroxyzyna jest w miarę bezpieczna.
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.