Menu

Jak długo znasz już swoją najlepszą przyjaciółkę?

Wielu z nas zapewne trudno byłoby wyobrazić sobie życie bez najlepszej przyjaciółki lub przyjaciela. Niejedna z takich przyjaźni trwa już od wielu lat choć oczywiście data narodzin przyjacielskiej więzi niekoniecznie musi być kryterium decydującym o jej trwałości i jakości. Czy Ty także masz swoją najlepszą przyjaciółkę? Jak długo się znacie? Co czyni Waszą przyjaźń czymś szczególnym i wyjątkowym?

NetMamaTeam Team
 522  14

Znajdź pytania na ten sam temat:

Dorośli Czas wolny i Sport przyjaźń

Odpowiedzi

Runka
osoba ktora do tej pory uwazałam za przyjaciółkę, obraziła sie na mnie za błachostkę (będąc u moich rodziców ze wzgledu na szybszy wyjazd musialam odwolac nasze spotkanie, bedzie juz rok jak sie do mnie nie odzywa), ciezko mi ogolnie komus na tyle zaufac aby nazwac go przyjacielem, obecnie moimi przyjaciółmi (jak kolwiek to zabrzmi) jest moj maz i moja mama...
mam sporo znajomych blizszych lub dalszych, na brak znajomosci nie narzekam, ale przyjaciół juz nie szukam bo sie przekonalam ze wiekszosc ludzi udajacych moich przyjaciol jest falszywa, a przyjazn z ich strony polega tylko na braniu i interesywnosci, dopoki moglam ze swojej strony oferowac chocby wspolny spacer to bylam super, a jak wyjechalam do meza to pseldo przyjaznie sie skonczyly... i szczerze nie brakuje mi ich
Ada3610
Moja przyjaciółka przestała się do mnie odzywać jak tylko kupiła mieszkanie i poszła do swojej pierwszej pracy i poznała nowe ,,przyjaciółki".
Przyjaźniłyśmy się od liceum, 15 lat.
Ada3610
ale mam Przyjaciółkę ze studiów, kontakt utrzymujemy. Pomagamy sobie. Rzadko się widzimy, ale codziennie prawie piszemy ze sobą na Fb, bądź telefonicznie rozmawiamy.
katarynka3311
Mam 2 Przyjaciółki. Jedna z czasów liceum, czyli z 18 lat. Spotykamy się jak jestem u rodziców, zawsze mogę na Nią liczyć z wzajemnością oczywiście. Z drugą Przyjaciółką poznałyśmy się jakieś 8 lat temu. Była narzeczoną mojego ex i przez niego się poznałyśmy. Im się nie ułożyło, ale my się zaprzyjaźniłyśmy.
LaMandragora
Mam jedna przyjaciolke, ktora znam od 15. roku zycia, czyli juz... prawie 20 lat... :)
Poznalysmy sie w DE, jak jezdzilam jako nastolatka do mojej cioci. Byla przyjaciolka mojego kuzyna. Szybko tez my sie zaprzyjaznilysmy.
Pozneij kontakt byl na chwile zerwany.
Okazalo sie pozniej, ze podobnie potoczyly sie nasze losy. Podobny typ mezow, podobnie sie wiele rzeczy poukladalo.
Mieszkamy pare ulic od siebie... i widujemy sie bardzo czesto. :)
amalka
Najlepszą przyjaciółkę znam od dnia jej narodzin. W lutym stuknęło 30 lat. Mowa o mojej siostrzyczce (serce) Choć w dzieciństwie darłyśmy koty, teraz dnia bez choćby rozmowy telefonicznej (bywa, że trzygodzinnej hehe) sobie nie wyobrażamy.

Inna dobra duszyczka (buziaki Skarbie jeśli to czytasz) pojawiła się w moim życiu stosunkowo niedawno. Już przy pierwszej, wspólnie pitej kawie mogłyśmy powiedzieć sobie o wszystkim. Tak po prostu... (grins)

No i są kobitki, o których pisałam tu już często. Jeden telefon i SĄ. Jesteśmy dla siebie zawsze. Znamy się od niemal 7miu lat.
karolincia
Moją przyjaciółkę znam od podstawówki czyli bardzo bardzo długo. Trochę jestesmy daleko od siebie bo ona mieszka w Niemczech ale nigdy mnie nie zawiodła zawsze mogę na nią liczyć nawet pod względem finansowym. W maju ide na jej wesele :)
amalka
Geodziu to Ty nie wiesz że przyjaźń "między-płciowa" nie istnieje? Przecież trzeba się bzykać każdym chłopem, co to Ci serdeczność okaże... (krejzolka)

Ja również mam przyjaciela. To zupełnie inna przyjaźń niż "babska". Znamy się od liceum. Jestem starsza o dwa lata.
amalka
Taaa... Wiele osób nie rozumiało, jak możemy z "T" spać w jednym łóżku i tylko SPAĆ (często u siebie nocowaliśmy). Mój mąż (wówczas chłopak) przeszedł niezłą szkołę zaufania (grins) Na szczęście obaj znali się na długo nim zaczęłam się z Piotrkiem spotykać.
Nena
WPrzyjaciolke od 15 lat a przyjaciela od 11.oni w polsce ja w hiszpanii ale telefoniczny,czy też przez whatsapp kontakt mamy.jak jestesmy w polsce to nawet z gorączka czy rozwolnieniem sie spotykamy,hihi
Kumaja
Nie mam "NAJ". Tych których mam, są na równi.
Najstarsza przyjaźń sięga czasów liceum.
Płeć, rasa, wiek, sprawność, poglądy etc. nie grają roli.
Jaga80
Moją najlepszą przyjaciółkę znam już 29 lat(kciuki) -mieszkałyśmy na tym samym osiedlu.Znamy się jak łyse konie i przez te wszystkie lata nigdy nas nic nie rozdzieliło-ani inne szkoły ani inne kontynenty jednak cieszę się,że wróciła i możemy się spotykać(serce).
Drugą przyjaciółkę znam od 8 lat i mimo różnicy wieku świetnie się dogadujemy.Choć rzadko mamy okazję żeby się spotkać to nasze sesje telefoniczne są bardzo długie i częste.Buziak Ewko121(cukierek)
Miliana23
Moja przyjaciółka odsuneła się ode mnie bo mieszkam koło jej byłego (jej aktualny facet jej zabronił do mnie przyjeżdzać)a że była w ciąży poszła za nim,cóż tak bywa,ale mam poznana w internecie teraz już od lat realnie przyjaciółkę Milenkę zaryzykowałam i już kilka lat mamy świetny kontakt,gdy tylko ma wolne odwiedza mnie z mężem i synkiem :)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.